domenica 19 giugno 2016

Kuk i fokus


jag har en ganska stor kuk, eller ja, den är enligt mig bara strax över medel, men hursom, det har inneburit att under tider jag ej ägts utav en gudinna så har jag nyttjats sexuellt som slav åt flera kvinnor, förutöver att de brukat mig som städslav samt allmän göromålsträl. Ofta har det då varit ett helt vänskapsband utav tjejer som använt mig hur og när de än velat, för vad de än velat. Jag har varit slav sedan tidiga tonåren.

men under de tider jag ägts utav en gudinna, hvilket är det främsta, så har hon naturligtvis till fullo lagt beslag på min fallos för eget behag, som fullblodad cuckold så älskar jag dock mest när hon istället för att knulla mig avnjuter andras kukar ofta nyttjandes mig som en slick- og sugslav allenast, gärna får hon då även förnedra min kuk samt sexuella förmåga till förmån för tjuren hon sätter på

detta gör mig som kåtast















~


1 commento:

Nalle Puff ha detto...

Äganderätt till mark och levande ting är förkastligt tycker jag.

Den som förslavar ett djur bör avlivas. Djuraffärer, zoologiska parker etc brännas ned etc.

Den som nyttjar marken kan ha rätten att besitta den så länge marken nyttjas men inte mer.

Hur som den här tanken om äganderätt till levande ting är skadlig.

Det är den tanken som givet upphovet till att tro att man kan äga en kvinna och därmed hennes sexualitet.

Det kan man inte. Det är den sjuka tanken som ger upphov till svartsjuka.

Svartsjuka är det mest motbjudande jag vet. Jag har alltid låtit mina kvinnor få knulla runt, komma och gå som de vill.

Jag vet att de ändå alltid kommer tillbaka till mig. Jag är helt säker på det och gör de inte det så var jag väl inte värd dem ändå.

Det där med cuckolding är inget för mig, men eller inget som stör eller angår mig.

Däremot kan jag tycka det är tråkigt (och nu säger inte du det) att många ser och upplever det som förnedrande med kvinnor som knullar runt lite.

Det är tanken om äganderätten till levande ting som har fuckat upp det där.

Det är verkligen vidrigt med människor som tror man kan äga mark och varelser. Jag tycker de skulle avlivas. Allt hade blivit så mycket bättre då.