lunedì 9 giugno 2008

Om det bara vore möjligt

~
du vet
att hade det bara varit möjligt

så hade jag velat va din

hade velat kyssa dina fötter
din kropp
från topp till tå

kyssa dina bröst
din hals
din nacke

kyssa din mage
din rygg
dina skuldror

hade velat låta min
tunga dansa kärlekens vals
men inte bara på din hals

jag hade velat röra din kropp så fager
i all tid som vi haver

jag hade velat att vi alltid gjorde som du ville
hade velat att vi alltid såg till din njutning främst
att vi alltid gjorde så du fick njuta

du vet jag hade velat
att du hade fått njuta av flera
av vem du vill, om du så vill

jag hade så velat att vi ibland
för att du skulle få extra njutning
skulle få ha fler än ett par händer
fler än en tunga
samtidigt rörandes på din hud
eskalera din njutning så fullt det går
utan att detta skulle vara något fult

jag hade velat att du skulle få allt du ville
jag vill att du skall behandlas som om du
rent o slätt vore en gudinna vandrandes på denna jord

om det bara vore möjligt

eller är det kanske det?

~







Denna är med i boken Erotica.

Andra om: , , , , , , , ,

7 commenti:

Anonimo ha detto...

näe. två män kan inte göra mer än vad en kan.

Anonimo ha detto...

Hehe. Men man kan ta de som är mest poppis ;) Eller ta de som är mest poppis den här månaden. Det är roligt att se hur snett folk googlar :D

A-K ha detto...

Trånad, trånad, trånad... Kanske är det möjligt ;o)

Anonimo ha detto...

Hahaha fan att jag inte har fattat att det är så lite tidigare ;P Det var faktiskt fint sagt av dig

Anonimo ha detto...

vackert o förföriskt...säkert var det så vår Skapare tänkte...

filologen

Angie Roger ha detto...

Klart det är möjligt, jag älskar ju varenda liten tå på din kropp :)

Anonimo ha detto...

ja:)