giovedì 26 giugno 2008

Snippa – Snoplig info till de avsnoppade snopplösa sinnena

~
det ord man säger sig ha påkommit för det kvinnliga könsorganet
som skulle va så neutralt og lite rart, ungefär som snopp

har av de pöbelsinnade agitatoriska feministerna
först samman just med snopp

ja det tros sig fan att snoppar o snippor förs samman ibland
men att snippa skulle va en feminin form av snopp,
som vissa ibland så hävdar imbecillt, måste man ha väldigt
fantasifull o inbillningsgrammatiskt förståelse för att få

feminum av ‘snopp’ blir ju snoppa, inte ‘snippa’
precis som om man skulle feminisera kuk så får man kuka
inte kaka, även om man vill mumsa i sig sådana lide då o då,
en snipas sötsug får så ej förhindras
det fröjdar min intelligens
qwickhet af äkta skrot ock korn

nä, snippa har med snipa å göra, som även stavas snippa
med betydelsen ‘springa, knipa åt, snappa åt sig, spara, klämma ihop’

så ni fullblodade högmoralistiska könsnedvärderande feminister
snippa passar perfekt med vad ni anser den bör göra

fast jag gillar dess medeltyska snipfen-betydelse
‘sänka huvudet’, ja det gör jag så oralt gärna,

snöpligt nog finns det ju något som heter snippmaskin osså
ja, det skall vi inte tänka på vad sådana gör
de går nog på högvarv, deiligt

en nätt stöt, ett lifvligt infalls-utfall
snipp, snapp, snorum, puff o träff

snipp snapp snut, nu är sagan slut
eller var det snipp snapp snute
nu är sagostunden ute
snippsnapplås

å min kärliga hjärtesnopp
snoppa ej av min snopp med din snippa
då blir det ju bara kvar en snupp

avsnoppade snuppen snopp
snåpp är en aflång hwit fläck öfver läppen

ja just det, på en häst förresten
ett sto antagligen, för

“en rödbrun långhårig Hynda .. som .. har liten stjern och snopp, 3 hvita fötter, något hvit på bröstet och underlifvet .. är bortkommen” (1834)

vi får allt finna henne
hunden vet väl hvar hyndan sitter

och då sade Adam till Eva:
du leda, du lystna hynda
som lärde mig att synda


du fröjdar min ljufva intelligens
qwickhet med äkta snopp i snippa

snappa åt din snippa
knip knip knip, stryp min lem

kom dit
där vetet är helt

Benëvnù!

~









Del två: Snippa, den plurala, Snibe den goa

Taggar: , , , , , , , , , ,

6 commenti:

Ting ha detto...

Helt underbart!
Vilket inlägg!
Jag är mållös!
=O)
Men för protokollets skull, så använder jag inte ordet snippa.
Jag är mer inne på punani nu.
Fast jag lär väl fortsätta säga muffen och fittan.

Tjockalocka ha detto...

Ha ha ha!
Ser fram emot fler analyser.

Malinka ha detto...

*dånar en smula*

Sannerligen, man får tänka sig för vad man skriver!

Ela ha detto...

Helvete va bra du e alltså!!!! Makalöst inlägg.
Både jag o min fitta blir så glad dessutom när du talar så fint om att ge oralsex.
Puss på dig!

Anonimo ha detto...

Mycket välformulerat och underfundigt. Stort tack!

Sanna Rayman ha detto...

Tihi. Kejrå, jag får väl okeja snippa. Fast gillar ändå murva bäst!
Och tack!, förresten, för berömmet!

MVH

Sanna Rayman