martedì 12 maggio 2020

Innerlig njutning



 
att se - eller bara känna till - en kvinna som njuter extasiskt euforiskt är det absolut vackraste som går att se oss människor emellan, dina ögon, ditt leende, dina kinder, din hals, din kropp, dina läten, när du når extas efter extas efter extas, när du andas i eufori, skalvandes din kropp

är helt sagolikt, det är paradiset

det kan tittas på tusentals gånger
dagligen, bör du sådan njutning nå

det går inte med bara en man, du behöver få variation, helt ofta och mycket, du behöver få allt du vill, utan undantag. Jag behöver inte penetrera själv ofta, även om det är sagolikt magiskt, så är det alltid utefter dina behov og önskningar - en på tusen gånger, aldrig, eller varje gång, du väljer.

att sedan, med munnen smaka av dina safter, inte bara från din saltdränkta kärleksfjord, utan även svetten från din kropp, kyssa dig, smaka dig till fullo o länge samt väl därnere, att sedan smeka og masera din kropp

är det bästa jag vet

då levar jag som i en dröm
särledes om du önskar fullkomlig dyrkan och själv är väldigt svartsjuk av dig

jag ska bara åtrå Dig
jag ska bara bli kåt på Dig

jag ska bara smaka Dig

ock du skall njuta maximalt
















~
 

Nessun commento: