domenica 31 gennaio 2016

Efter sex månader


vi har nu varit ihop i sex månader, precis som alla nyförälskade og nya par så har vi haft ljuvlig sex mest hela tiden, på alla upptänkliga vis og sätt. Du vet nu att jag totalt dyrkar å åtrår dig som den gudinna du är, jag skulle aldrig någonsin komma på tanken att lämna dig, jag skulle aldrig någonsin vara otrogen mot dig, oavsett hur du beter dig eller vad du än gör o kräver. Du vet att jag är din og jag har nu under dessa månader fått erfara hur gudomligt det är för mig att få komma in i dig, att få smaka dig. Jag har totalt erkänt dig som min gudinna, tittandes djupt in i dina ögon. Du har mig precis i din ficka, i dina tajta byxor.

efter dessa sex månader slutar du helt röra mig, eller i alla fall speciellt min fallos. Jag fortsätter naturligtvis i min åtrå, pussar dina fötter varje gång du vill, visar min totala underkastelse, slickar din kärleksfjord så ofta og så länge du vill, flera gånger om dagen vid alla möjliga tillfällen, när du sitter i soffan o vill bli slickad, innan du skall sova og efter när du vaknat, eller kelar med din nacke o rygg. Men du rör mig aldrig tillbaks o jag får absolut inte komma in i dig. Jag är naturligtvis förbjuden att onanera själv för om jag gör det så är jag otrogen mot min gudinna, endast du äger min orgasm samt min säd. Den enda spermieutlösning jag får ha är den som kan ske när annan orgasm ej sker, d.v.s. att jag genom min totala psykiska åtrå gentemot dig får min sperma att komma ut lite ändå. När så sker o du märker det, så viskar du lite lätt i örat mitt att du just idag hade tänkt avlasta mig, hjälpa mig få utlösning, men att det nu inte behövdes och så visar du med dina ögon att jag skall slicka dig så att jag därigenom får smaka din gudomlighet.

jag går runt i vårat boende med nästintill ständig erektion, för jag är för det första väldigt sexuellt viril med erektion även i vanliga fall flera timmar per dag, men jag blir alltmer og mer sexuellt utsvulten å i mitt sinne existerar bara åtrå inför dig. Du som gudinna o högre skapad varelse behöver dock få fler killars uppmärksamhet än min, du är värd mer uppmärksamhet än vad jag kan bemästra, samt så vill du ha variation på fallosar o andra älskogstekniker, o vill prova alla som du finner attraktiva, dessutom gillar du att låta killar jaga dig. Jag slickar dig för att du skall få uppvärmning före du går ut o letar nya objekt som skall dyrka dig o efter du gjort detta, jag visar min åtrå utan ens minsta krav på att jag själv skall bli tillfredsställd med. Du äger min orgasm totalt. Du tar både hem dina byten, för att det inte skall verka konstigt inför dem så säger du bara att jag är en inneboende för ett tag o jag får lägga mig på soffan emedans ni har vildaste sex i sängen, eller så sover du helt enkelt över hos dem. Hursom, så pussar jag dina fötter o vidrör din kropp med tunga samt händer.

Efter låt säg, ytterligare en månad så lägger du din hand över min som ständigt starkt erigerade lem, utan att göra några rörelser utan bara håller handen där. Du känner hur mitt hjärta pumpar hårdare än aldrig förr, precis som jag är på väg att få hjärtattack av kåthet samtidigt som jag uppfylls av eufori varandes i himmelsriket där med din beröring. Du styr över mitt liv o lem. Du tar bort din hand utan att ha gjort några rörelser, vänder dig om o ber mig slicka ditt gudinnehål, för att sedan bli dirigerad att smeka, pussa o tungväta din rygg samt nacke samtidigt som du använder en stav för att tillfredsställa dig själv. När du är färdig får jag slicka dig igen, sen vill du somna till mina smekningar längs din rygg.


Livet fortsätter i ovan vigör, jag får lida av min totala kåthet. Du har naturligtvis flera älskare, både tillfälliga som stadigvarande. En dag dock efter ytterligare, låt säg en månad, så drar du din hand givandes mig orgasm, det går antagligen väldigt snabbt.













~


1 commento:

Horunge ha detto...

När kommer del 2? Vill veta vad som händer efter 12 månader.