giovedì 17 settembre 2009

Arctic waves

~
on African hunt
Svärje leder piratjakt

Israël fri lejd

~


Om den israelstödda kapningen på svenskt vatten har jag tidigare ej skrivit om, däremot om de imperalistiska operationerna i Puntland, se därav mina:
Vikingarna från Sverige plågar lokalbefolkning i räd
Svensk tiger goes skuta, samt se mina:
Puntade politiker punkgör Puntland - En studie i fenomenet orsak-verkan
Sjörövarkung Obama visar på oslipat svärdsdöme
Pirater af Puntland

En annan bloggare på temat är Tobias.

SvD, SvD, SvD, DN

Andra om: , , , , , , , , , , , , , ,

2 commenti:

Nalle Puff ha detto...

Skärpning Lando!, bete dig inte som skitbloggare som Jinge.

Det finns inga som helst belägg för att Israel kapat några båtar i svensk vatten.

Att sedan Sverige borde vaka över sitt eget vatten , istället för att vaka över andras länders vatten är en annan sak, som inte har ett skit med Israel att göra.

Classy ha detto...

Tack för komplimangerna, dom värmer verkligen. Å är det något jag vill vara så är det en förebild för andra kvinnor och jag hoppas verkligen att jag förmedlar det genom min blogg, genom mina ord. Jag vill beröra människor, få dom att förstå att jag skriver från hjärtat...

Jag håller med dig helt å hållet om det du skriver :)