lunedì 21 settembre 2009

Psyket för Steve

~
- du borde söka hjälp Steve
- med tanke på dina dikter och hur de svänger i känsloväg så verkar det som du behöver professionell hjälp, du kanske lider av borderline


ja vad skall man säg
- jag är en tänkande människa med ett aktivt känsloliv, jag blir aldrig bord, kanske ditt tänkande o känsloliv, samt livslina överhuvudtaget lider av borddom, blanda inte in mig i det tack

~


Citatet ovan har jag förvisso tagit från en annan kommentar någonstans men annars är kommentarerna som hamnade under min Jul(i)dikt, ganska läsvärda, fast det är förvisso inte en av de s.k. mörka dikterna.

Annan missriktad psyk: Aft, Aft

Andra psykvarelser om: , , , , , , , ,

7 commenti:

Anonimo ha detto...

haha, rolig kommentar :)
(sorglig så klart, men rolig).
jag vill också ha sådana!

Shemind- ha detto...

denna personen vet inte vad en borderlinepersonlighet är, denna personen kanske svänger sig med fina ord, ja. och använder sin ordmakt till att såra.
men du har distansen, steve, och det är gott nog!

amanda ha detto...

Godmorgon på dig. Roligt att du hittade till min blogg!

Red ha detto...

Ytterligheternas gränser är ännu inte utforskade. Borderlineare kan kanske ge lite vägledning :)

Night Soul Woman ha detto...

hihi:) om man är i stunden:) ja du:)xxx och välmenande idioter:) bra uttryckt:) men man ska lyssna ~ man vet aldrig:)

Angie Roger ha detto...

Nej skönt är väl så,.. att du ständigt bevarar din känsla för ...

Vladimir Iluyich Ulyanov ha detto...

För att inte tala om missriktade länkningar till skitbloggar som denne. Det den imbecilla jävla bloggkåren får lära sig är att ifall man twinglar så får man fan tillföra något också. Jag skiter i din meningslösa blogg som antagligen mest fungerar som kontaktannons. Hoppas att jag slösade bort din tid nu.