venerdì 22 maggio 2009

Ståndsamhället

~
oskuld, hade sex
ungmö, blev vuxen, ofri

skattstat fick stort stånd

~



kan relateras till historien om Alina Percea, Afton. Många har dålig sex första gången, hon anordnade det på annat vis, i syfte att säkerställa en tillfredsställning av vissa behov, hon säger sig blivit tillfredsställd av flera behov, det skall hon tydligen straffas för.

I artiklen pratas det vidare om nitiska tyska myndigheter, som Immigrationsmyndighet, arbetstillstånd, studentvisum, fastän hon var i Venedig, och förövrigt kommer från ett EU-land.

Se även min Frihet.

Andra om: , , , , , , , , , , , , ,

~~~Från Arkivet~~~

080522 - Kärleksstratosfären.

~

1 commento:

Ela ha detto...

Jag förstår ingenting, som vanligt :)
Men jag gillar dina texter ändå. Dom e behagliga o mjuka.

Puss puss.

Jag skulle haft en bok, där du skrivit sånt som du skriver på bloggen. Skulle jag kunna läsa när jag mår dåligt o behöver ro i själen.

Så skriv en bok nu! :)