mercoledì 21 giugno 2023

Machomän

  

snygga välbyggda muskulösa vältränade storkukade uthålliga machomän

 

du får knulla dem hur mycket du vill, hur ofta du vill, genom hela livet

du förtänar det, din njutning måste få löpa fritt, gå i spagat, leva ut

 

eufori, extas, tillfredsställelse, njutning

är dina att få

 

som en dyrkande trogen lojal romantisk man, dyrkar jag dig med min fallos, mitt hjärta, mitt sinne, min själ, men det finns inte på kartan att jag kan ge dig den fysiska njutning dessa män kan dig ge, den du förtjänar, fritt samt maximalt

 

du äger min åtrå, min kuk

jag slickar dig mer än gärna dygnet runt

 

masserar din nyknullade kropp

dricker dina safter

 

önskandes mer än innerligt

att du snart igen, varje dag, njuter maximalt

 

knullar fritt

hållandes mig hårt
















~

Nessun commento: