domenica 4 luglio 2021

Queening naturelle

 














~


2 commenti:

Mattias Svensson ha detto...

hajar inte vad fittslickningen på bilden eller fittslickning rent generellt har med dominans/underkastelse att göra

med sagt så javisst är det trivsammare att slicka stygga flickors fittor än snälla tjejers

typ jag slickar ju hellre hennes fitta alla dar i veckan https://www.welt.de/vermischtes/article232256563/Bremen-28-Jaehrige-soll-acht-Millionen-Euro-gestohlen-haben-Taeterin-auf-der-Flucht.html än att jag slickar fröken duktigs fitta

men fattar överhuvudtaget vad det har med det du skriver om överhuvudtaget

Mattias Svensson ha detto...

hmm, jag får det att låta som att jag skulle ha något slag av problematik med snälla och duktiga flickor, det har jag naturligtvis inte alls

tvärtom jag slickar gärna en duktig flickas fitta sju dagar i veckan med, skulle det på något vis kunna medverka till att hon blev stygg (typ ryckte katten i svansen, slog grannens barn på käften) så vore det förstås toppen

skulle det leda till att hon förblev duktigt, eller rentutav ännu duktigare och snällare så visst skulle det funka med