lunedì 19 luglio 2021

Min ära

 


 

du har skön morgonsex med grannkillen, eller den inneboende älskaren, med min fallos fången i en bur. Jag får äran att slicka dig ren, ock jag tackar dig för det, i evig tacksamhetsskuld till dig, du vackerhetens Gudinna

 

Du har inte tillåtit mig att få utlösning på flera månader, själv skall du ha minst tio orgasmer per dag.

 

Efter morgonslicket så går jag över till att anordna frukosten till dig, innan jag städar upp lite inför dagen.














~

2 commenti:

Mattias Svensson ha detto...

"du har skön morgonsex"

"med min fallos fången i en bur"

"Jag får äran att slicka dig ren"

"Du har inte tillåtit mig"

"själv skall du ha minst tio orgasmer per dag"

"Efter morgonslicket så går jag över till att anordna frukosten till dig"

"innan jag städar upp"

du är väldigt mycket för att tala om vad som gälla i relationen, den arma gudinnan verkar ju inte få till en syl i vädret om vad som gälla här

du borde sluta runka till amerikanska porrfilmer, de ljuger de är inte sanna, bara påhittad handling

dominanta kvinnor vill ha lejon, inga betacuks välkomna alls där inte, utan dominanta lejon, andra män av blotta åsynen blir livrädda för, machomän det lyser maskulinitet och adrenalin om, som sedan när de komma hem bli till ett litet lamm i sin kvinnas våld









Anonimo ha detto...

med det ovan sagda, vill jag oxå påpeka att sexuell dominans är bara något som demonbesatta och därmed psyksjuka människor pyssla med, vart där, gjort det där, numera har jag skickat demonen (åt helvete) där den hör hemma

när det gälla lando så verkar det inte ens handla om dominans, utan snarare att han blivit torsk på maktelitens kastrationskampanj mot den vita mannen, det en idiot som lando inte fatta är att maktelit bara börja där, snart är de gula och svarta männen oxå kastrerade och efter det samtliga kvinnor och därmed alla människor slavar åt makteliten

släng ut din demon lando, våga göra motstånd, våga bli man och att börja gå tillsammans med kristus mot staten, mot kungen, mot satan