domenica 7 febbraio 2010

Sverige medverkar till tortyr

~
om svenska soldater befinner sig i en situation utav att vara attackerade av talibaner, s.k. upprorsmän, i det frihetskämpande ockuperade Afghanistan så replikerar man naturligtvis eld

skulle det vara så att någon utav upprorsmänen undkommer med livet i behåll så tillfångatags dessa och efter eventuell sjukvård så överlämnas dessa till marionettregimen som styr Afghanistan, med väntad tortyr som följd

detta strider mot FN:s tortyrkonvention













~

Jag håller med talibanerna, Relevans, Afghanistan

Andra om: , , , , , , ,

13 commenti:

Anonimo ha detto...

Du ser allt bra röten ut

Anonimo ha detto...

du vet inte vad du pratar om.

Anonimo ha detto...

Hej!

Jag har ingen aning om vem du är, om du företräder någon intressegrupp eller vilken agenda du ev. har. Däremot beklagar jag att du liksom många andra som tar plats i olika medier så snabbt och säkert tar tillfället i akt när något dramatiskt händer i världen som berör.

Jag utger mig inte för att ha tillräcklig kunskap om de problem som området i och kring Afganistan handlar om. Inte heller bestitter jag den visdom som krävs för att veta hur man löser de problem som finns där. Jag ser dessvärre att många ”förstårsigpåare” sitter på en oanade resurser i dylika frågor.

Låt mig ödmjukt be er att rikta era ansträngningar till områden som ni faktiskt har möjlighet att göra skillnad. Åsikter är viktiga, men handling är det som gäller. Eller hur?

Vill ni människors väl?

När hjälpte ni en medmänniska sist? När gjorde ni en god gärning sist? Jag ser här i högerkanten att vi uppmanas bojkotta varor från Israel. Starkt! Den uppmaningen tjänar säkert mänskligheten väl.

Så här ser jag på dessa stora frågor som så många har så bestämda åsikter om, och är SÅ viktiga att framföra:

Försök att vara en vänlig och omtänksam människa. Se personen brevid dig på bussen, i ICA-kön, på jobbet. Har du sedan ork och omtänksamhet över, skicka pengar till Röda Korset, Läkare utan Gränser eller vart du vill. DÄR jobbar folk som åstadkommer något.

Kram på er!

Anonimo ha detto...

Haha, vilket idiotiskt inlägg!!! Tror du att Talibanerna själva ger Afghanerna "medmänsklighet"???
Som föregående talare sa, "Du ser allt bra röten ut", tror nog att det sitter på hjärnan med, ta dig ett par holkar till och åk hem till ryssland med dig hahaha

Anonimo ha detto...

Jisses... Du får dagens "tala i nattmössan"-pris, grattis! Men det du skrev var väll på skämt antar jag.

Anonimo ha detto...

Att tortera en Taliban är helt i sin ordning i syfte att avslöja denna terrormaskins övriga sympatisörer och "frihetskämpar" (som du uttrycker det) i regionen. Sen kan du sticka upp FN-konventionen där lampan inte lyser. Krig är krig och att sitta på arslet som du gör och vräka ut en massa vänsterdynga hjälper ingen. Talibaner har inget exisensberättigande, punkt.

Anonimo ha detto...

Jag är dum i huvudet. Förlåt för alla mina tidigare inlägg. Det är jag som är röten i hjärnbollen.

Anonimo ha detto...

http://snardfarker.ning.com/profiles/blogs/eustace-mullins-passes-on

usa genociderade civ.invånare i tyskland efter ww2 då fattade inte man att usa redan var okuperad av judar som var glada att bomba civ.befolkn o städer, samt bytt folk i tyskland. det samma i tysthet händer i sv – sv barn degraderas o elimineras, gamla genocideras för att neocons oligaki skall slippa betala pensioner o råffa mera. Arbetslöshet skapad i väntan att skikas i sionistförda krig att eliminera varandra- med andra händer för de krig -(Tora)
Sv okupperad o duperad till den nivå att dummies fattar inte att genocid med andra medel= "vaccination" redan
här. Snart när ekonomi rasar då sv har ingen industri längre bli kallad terrorist stat som de försökte med island (tiden inte mogen än) men falta att s.k. "talibaner" bli ni själva fötvandlade till när ni bli tvungna gjora motstånd mot pågoende globalt krig mot goym o vit man av sionister. Det är fråga bara om medel av genocid - när de få krafttag så skall sv bekämpas med samma medel som Afg. I uSA står femma kamp concentrations leger fullproppade med plastik ksistor -de väntar bara moment att börja slakta am. när hela eu bli i polisstat grep då neocons kan stänga av varge ind. bankkonto vid upplåpp så börgar de slakt

Mike ha detto...

man behöver inte se så långt.

I Sverige medicinerar man folk i häktena med psykofarmaca innan förhör.

Låter väldigt Nazilikt i mina öron.

Dessa krig syftar inte till något annat än göra några få rikare.

Anonimo ha detto...

vem blir rik? idiot!

Anonimo ha detto...

Exempelvis aktieägarna i företagen som trycker ut vapen. Bofors tjänar ju en del på kriget men framför allt de företagsledare och de som de företräder som lobbat hårt för ett krig i senaten och vita huset. De somkommer över olje och gasfyndigheter exempelvis.

Anonimo ha detto...

Vad är ditt alternativ då, föra fångarna utomlands?

Anonimo ha detto...

Du strider mot FN-konventionen, du stödjer terrorister, islamister som vill ta över Afghanistan med våld, tortyr och allt annat som har med ondska att göra.

Sen att "marionettregimen" är felaktig är en annan femma. Du stödjer ju ett annat exemplar som är än värre.

Detta var nog det mest ologiska jag läst på din blogg på länge.