venerdì 26 febbraio 2010

Personlig deklaration

~
jag skulle aldrig få för mig att raka någonting annat än ansiktet, varken genitalier eller min icke helt muskulösa överkropp, dessa närt prepubertala böjningar när jag ej, jag är stolt sydeuropée, du bör inte raka dig heller, jag åtrår dig som du är

jag har nästan alltid skäggstubb, fan det växer snabbare än helvete, jag är som sagt sydeuropée

mörkhårig som jag är så är de gråa slingorna att komma, några hårn är nog redan där

nördig som fan är jag, lika smart også, läser det mesta i bokväg och intresserad av allt, gråter till filmer, gråter till dokumentärer, gråter till nyheterna, men ler lika mycket för det

jag är hypersnäll og omtänksam

har glasögon, ibland,
tittar ehuru ej på sport

jag sjunger aldrig
jag är tyvärr tagen

~



se även min Bara som jag är, Båda sidor av saken - Kvinnlig attraktion.

inspirerad av hemlig lista i Aft, Aft

Andra om: , , , , ,

~~~Ett år sedan~~~

090226 - Fri sex för kvinna.

~

6 commenti:

A-K ha detto...

Tyvärr...? Från vilken sida sett? ;o)

Anna Ekelund ha detto...

Tur att du är tagen, annars hade du varit jagad. Det finns liksom bara de lägena. Ja, och så det tredje läget, när man är varken eller för att ingen vill ha en. Men där har du väl garanterat aldrig varit. Hett villebråd eller het och tagen låter mer som din stil.

Silver ha detto...

Tycker om :)

Gud ha detto...

du är totalt fin som du är.

S.A.I. Steve Lando ha detto...

*generad*

Angie Roger ha detto...

Med andra ord ett riktigt kap :)