giovedì 6 novembre 2008

Erobuddhistisk kärleksfilosofi

~
min kärlek är utan krav
när jag min kärlek känner
min kärlek säger

inom en eroromantisk relation

är den utan krav
du får göra vad du vill
så länge ditt inre finner njutning og lycka
är det för mig inte bara okej
utan snarare åtråvärt

ditt inres väsens njutning samt lycka
är min kärleks högsta mål
oavsett vad det nu är du vill



















~

+ Erotica.
++ Gåvan, Eran njutning, Din extranjutning, Sensualitet, Gudinna, Din njutning, Min kärlek, Det är bara så det är, Båda sidor av saken - Kvinnlig attraktion, Harpans klang, Äktenskapsförord, Erotiku, Om det bara vore möjligt, Amorica, Ogtu, अम्बा , अच्चन्त आभस्सर , Kärlek, Varje cell i min kropp


2 commenti:

Anonimo ha detto...

önskar alla ville ha det så.. vad enkelt allt skulle bli

Anonimo ha detto...

skönt att höra att det finns de män som förstår sig på hur de bör älska