venerdì 7 novembre 2008

Runka händer

~
Jag förstår inte varför det är sånt stohej kring den här religiöst betonade könsskillnaden och att man i den aktuella religionen inte bör skaka hand könen emellan.

Själv härstammar jag från den paganska romerska kulturen och finner det till gott att varje möte emellan man o kvinna i princip handlar om just utbyte av kön, samt deras vätskor. Jag vill helt enkelt få deras vätskor, samtidigt, en stund därefter, som de tar emot mina. Jag som man bör visa givmildhet i detta spörsmål dessutom, och låta kvinnan komma först, även om även jag will cum, later on.

Detta är en ära för oss båda, en visning av uppskattning och förtrolighet.

Det är både vänskapligt samt öppenhjärtligt och skapar äkta rena band oss emellan vilket sedan ligger till grund för vidare kulturella kontakter och ståndaktiga förhållanden.

Tycker inte det ska va så svårt att acceptera, ta säden dit man kommer.

De som är intoleranta mot den här sedvänjan är ju homosexäktenskapsförespråkare och de skulle nog må bäst av att avflytta till Alaska eller någon annan perifier jordhålekontinent, där man inte behöver stöta på andra varelser så ofta.


















~

EnfaldsbarometernAngående slöjförbudsdebatten


Nessun commento: