mercoledì 27 agosto 2008

Din extranjutning

~
att du under ett år
av vårt treåriga förhållande
avnjöt sexuella stunder
med fler än bara mig
är då inget jag reser ragg för
bara annat får jag

jag har då alltid sagt
att din njutning är central
att den ej får försakas
eller förhindras
på ennaste vis
jag menar det så innerligt

när din själ njuter
njuter jag
så hela min själ så ryser

min åtrå faller aldrig bort
den stegras så bara
i euforisk anda

så njut du bara
av allt som dig anbelanger
inklusive mig får hoppas

för ja,
jag älskar dig så

~




Amorica, Sensualitet, Min kärlek, Kärlek, Din njutning, Harpans klang, Din egoism.

Andra om , , , , , , , ,

9 commenti:

Anonimo ha detto...

svar på din kommentar: haha jag har inte riktigt kommit på det än, men jag är nära! *s*

peace

Anonimo ha detto...

Så otroligt tillgivet, vackert, generöst! Hoppas inställningen är densamma även efter ´safir bröllops dagen´! :)

//Lori

Anonimo ha detto...

Såg din kommentar på bloggen. Det är ingen som kommer förbjuda dig att läsa bloggen, men om du har nöje av att läsa den vet jag inte.

Marlinda Carlin ha detto...

den här efterlämnar dyningar..

vackert framställd fylld av kärlek

Anonimo ha detto...

tänk att ha någon så hängiven..

Anonimo ha detto...

Så vackert och fyllt av innerlig kärlek...du är en sann kärleksprofet du mannen!

Anonimo ha detto...

Här går kärleken gränslös...underbart varmt och vackert steve!!!hälsar Bodil

Anonimo ha detto...

Om min kille bara hade tänkt på samma sätt som dig

Mia ha detto...

den moderna mannen vet hur man behandlar en kvinna