mercoledì 12 dicembre 2018

Mitt liv har gått om stöpet

 
mitt liv har gått om stöpet
finns ingen gnista kvar

ingen vilja till något
ingenting görs
ingenting tänks
ingenting viljs

förutom du som är min sinnes allt
du kom og tog över mitt liv helt
ock nu har du slängt det helt fel

den jag älskar så högt
den jag fann själsligt band till
har klippt mig av mitt itu

inte så svårt, för jag öppnade mig maximalt
i kärlekens sammetsband

hon sa hon älskade mig som jag va
men i verkligheten hatade hon mig för hur jag va
hon band, ock klippte

jag älskar henne, fast hon klippt mig av
min kärlek är bunden

mitt livs eviga plåga
men tyvärr försvann min låga

mer nerbrunnen än så här, har jag aldrig tidigare varit
mer olycklig än så här, har jag aldrig tidigare varit
mer tom än så här, kommer jag aldrig kunna bli

det enda som finns kvar i mig, är kärleken till Dig
min stora kärlek, min enda kärlek, mitt allt
som från mig totalt försvunnit, jag finns inte mer
















~
 

Nessun commento: