giovedì 14 giugno 2018

Njutningskoncentrat

 
En av de mest njutningsfyllda sexuella ställningar jag själv känner till är när du som gudinnan av åtrå får njutning av en delikat fallos samtidigt som min tunga avsmakar samt stimulerar din paradisiska njutningspunkt. Som du märker ibland i mina skrivelser så är jag väldigt inne på just oralsex. Det är så att jag ser det som saliggörande att avsmaka din njutnings nektar, det är som att smaka din divina själ för mig, något mer upplyftande i euforisk anda kan jag som kille inte uppleva. Det är även därför jag avdyrkar denna ställning, då får jag smaka dig samtidigt som du erhåller og genomlever njutning. Dessutom kan du erhålla extra mental njutning av att du märker att allt är koncentrerat till dig. Naturligtvis älskar jag att även avsmaka dina frukter direkt efter du avnjutigt sex i alla dess former, hur du än vill.





















~
 

Nessun commento: