giovedì 5 marzo 2009

Satan den liberala – Sex Sex Sex

~
Ett och annat ögonbryn höjdes i brittiska underhuset när en motion som föreslog att kyrkan och staten ska skiljas åt numrerades 666

“Det verkar som om Herrens eller djävulens vägar äro outgrundliga. Det är otroligt att en motion som den här av en slump skulle ha fått det här numret”

konstaterade en av undertecknarna, liberaldemokraten Bob Russell


~

Gud-stat-maskopin
staten av gud så kommen

herrans massa sex

~


Kopplingen emellan de Gudstroende och Satans frestelser står sig även att finna i porrsurfandet, se SvD / Dagen / Sydsv / DN.

Jesus han sade, älska din nästa, se därför min Jesus, Satans son. Jungfru Maria hon gjorde detta, se därför min Homo sapiens biblica femina - Min musa Maria. Denna dualism skapades av Eva när hon åt av äpplet, se därav min Levensbehoefte, efter att hon gjorde det satte hon ett löv på sig för att skyla sig, men detta löv skall bort, se min Evas löv. Maria ovan förstodd detta, därför dyrkar vi henne, därför skapades treenigheten (denna del i teologin har jag ej ännu hitskrivet, men se anmodan i Trekantiku).

Emma Hamberg har uppdaterat budorden, ett av dem förtäljer korrektligen att man ej skall vänta med att ha sex. Detta förstod sig mormonerna i SvD på, är frugorna iväg och älskar sin nästa så blir det till att porrsurfa. Det är på denna punkten mormonerna fallerar i sinnet, de måste hålla sitt sinne rent i sin åtrå, se för detta bl.a. min Qvinnans behof af manlig trohet.

Angående statens makt av gud kommen skriver jag om i Satans fred till J'salem.

citat: TT-AFP, “Djävulsk numrering”, i Sydsvenskan, 12 januari 2008, s. B16.

Andra troister: , , , , , , , ,

3 commenti:

Anonimo ha detto...

Härligt med statiskt, man kan använda det till vad som helst.

I Utah är väl ca strax under 60% av den vuxna befolkningen Mormoner.

Men det är fel att anta att just mormoner är de som porrsurfar bara pga av att de är majoriteten.

Det kan ju även vara så att i en väldigt religös delstat så är det öppna porrutbudet lägre, vilket tvingar folk att söka det på internet istället. Anonymt och praktiskt.

Så bara för att vissa delstater porrsurfar mindre, så betyder det inte att den totala porrkonsumetionen är högre. Och det betyder inte att det är mormoner som faktiskt ligger bakom porrsurfningen.

Anonimo ha detto...

"staten av gud så kommen" :) mmm folkets enhetliga röst var/är/kunde ha varit drömmen:) tack för läsningen:)

och sex och 6 :) aaah två nej tre olika verkligheter.

Ordens,siffrornas och mänsklighetens gemensamma värld olika varandra men ändå så lika när de förstås eller används rätt . . .

till exempel:D
sex=älska med



666

älska med älska med älska med

och helheten blir till en fråga
Vem ska man älska med?
*sig själv och andra*

och om

666
blir negativ
då blir det
6=knulla med

såå
666
knulla med knulla med knulla med
och frågan blir
Med vem ska man knulla med?
*med alla andra utom sig själv.D

Och om 6 är = älska med + knulla med+bli ett med

då har vi en fin 666 där
*tycker jag* :p

Anonimo ha detto...

Hmm, jag hade nog varit mer nervös om motionen numrerades 616.