lunedì 27 maggio 2013

Ologiska huliganer


det är som herr Reinfeldt säger

- att bränna grannens bil är inte ett exempel på yttrandefrihet, det är huliganism


man bör istället, i liknande situationer, rikta in sina vedereldar gentemot de man verkligen är arg på, såsom domstolar, polishusen, polisbilarna, skatteverket, arbetsförmedlingarna, socialförvaltningar, og andra liknande instanser, som bör vara de verkliga mottagarna utav frustrationen, ej grannars bilar


















~


SvDSvD, SvDSvD, SvD, SvD, SvD

1 commento:

Nalle Puff ha detto...

Faktiskt (Nalle är snäll idag för Nalle har druckit öl idag med) jag tror att du har fel.

För jag tror att om man vill riva staten, så är det kloka att fiffla med skatten.

Så gör jag, har alltid gjort, kommer alltid att göra.

Och det gör jag för att jag gillar LANDET Sverige, men jag är inte gillar i STATEN Sverige. I WANT CHANGE!

Om jag vet någon handlare som fifflare med momsen, om jag hittar ett svartarbete, om jag kommer på att diskutabelt skatteavdrag, så slår jag till direkt. och jag vet att på sikt är det det enda effektiva motstånd mot staten som finns. Till och med Rom sjunk när det icke nock med skatteintäkter.

Varför man skulle bränna en domstol, en arbetsförmedling, en socialförvaltning förstår jag inte.

Låter väldigt kommunistiskt. Är det någon som har tvingat dig till arbetsförmnedlingen? Nä, det är det ju inte.

Har någon tvingat dig att söka soc? Nä, det är det ju inte.

Blev du fäld i domstoeln? Så va d?, Då är du en jävla brottsling och inget mer än värdelös. Var det någon som tvinga dig att vara brottsling. Nä, just det det var ju inte det.

Sammfattar det du skrivit som komministpropagaqnda. min dom? Jo, sorgligt att se dig gå ned i det skitträsket.

Du ska få höra en sanning. Klipp dig, skaffa jobb! Sluta skyll på samhället.

Verkligen beklagligt att se din jävla kommunistpropaganda. Du sjunker som en sten. Här finns inte tillstymelse till liberalt tänkande. Ty den liberala tar ansvar för sitt eget liv och gråter fan inte över domstol, polis, soc, arbetsförmedling och annat sånt piss jag aldrig någonsin brytt mig om i hela mitt liv.

FY FAN VILKEN OFFERMNETALITET DITT RESONOMANG INNEBÄR. SKYLL PÅ NÅGON ANNAN SOM DEN FITTA JAG ÄR, SÄGER DITT BUDSKAP.

PISSKOMMUNISM OM DU FRÅGAR MIG. GER DIG INTE ENS EN SPOTTLOSKA FÖR DITT LIPANDE!!!.