venerdì 9 settembre 2011

Antiterroristisk terrorism

~
[av] 101248 människor i Storbritannien [som] förra året i enlighet med terroristlagen stoppades på gatan och bryskt visiterades var en oproptionerligt stor del av dem just svarta eller asiater.

Men inte en enda av alla visiteringarna ledde till att någon arresterades misstänkt för terrorplaner

~

när skall de förtryckande elementen förstå, i sig själva, att deras förtryckerier är både lönlöst såsom aggskapande

underbyggandes terrorism













~

+ Skydd mot internationell terrorismDu bist Terrorist, Rosengårdsrapporten - Hot mot demokrati och värdegrund - en lägereld från Malmö, AntiSemitisk Terror, Bomblogik, Rosengårdsrapporten slängs i papperskorgen

cit, Norrman, Leif, “Britterna lugna trots varningar om terror”, i Sydsvenskan 22 december 2010 s. A20

Andra om: , , , , , , ,

~~~Tre år sen~~~

- Pussevördnad.

~

2 commenti:

Klartexten ha detto...

Du kanske inte förstår att islamistiska terrorister INTE blir det för att dom visiteras! Dom blir terrorister pga att Koranen uppmanar till våld mot oss otrogna.

Läs Koranen sura 9:29
som förespråkar våldsamt jihad! Grunden för islamistisk terror:
http://klartexten.wordpress.com/2011/08/08/foresprakar-koranen-vald/

Nalle Puff ha detto...

Nu är jag ganska obildad så det är säkert en massa ting och jag saker jag inte förstår.

Bland annat då att det i koranen skulle stå att alla svarta och asiater skulle vara muslimer och därtill islamistiska terrorister.

Fast eftersom att klartexten kan koranen så mycket bättre än mig så kanske klartexten med en lätt begripligt klar text i detta kommentatorsfält skulle berätta om detta stycke text i koranen där det står att alla svarta och asiater är muslimer och islamistiska terrorister.

Om det nu skulle stå i denna medeltida koranen att alla svarta och asiater tillskillnad mot oss blekhudingar skulle vara muslimska terrorister så tycker jag att klartexten skulle förklara varför detta stycke text skulle anses vara såpass mycket trovärdigt att polisen skulle ha rätt att kontrollera svarta och asiater oproportionerligt mycket i förhållande till den folkmängd de utgöra i Storbritannien.

Kanske jag är lite dum men jag får en känsla av att klartexten bara inbillat sig dumheter, men efter som jag troligen är lite dum så tycker jag klartexten ska tillfället i akt att förklara varför alla svarta och asiater skulle vara muslimer och islamistiska terrorister.

Kära klartext senaste jag var i kyrkan så såg förövrigt några svarta och asiater där böja sig inför den kristna guden bör jag tolka detta som ett skådespel och förberedelse till terrordåd utifrån vad som nu stå i koranen eller andra gyllne kunskapskällor som klartexten öser av sin visdom ifrån?