sabato 20 ottobre 2018

Ledigheterna

 
julen, mellandagarna samt nyår har varit bra, denna hemmatid uppfylldes tiden först med en mer aktiv form av saknad, sorgsam saknad, då jag mest hela tiden saknade dig men detta förändrades senare till en mer positiv form av saknadsyttring, där du hela tiden betänktes precis som om du var här, jag talade till dig i mitt huvud, såg bilden utav dig i sinnet, ditt leende, dina ögon, dina läppar, dina kinder, näsa, dina händer man vill röra, din vackra kropp, lyssnade på din underbara röst, så julen har varit god, även om det ju i grunden är en känsla av saknad så är basen för denna känsla en känsla utav kärlek, en känsla av närhet, då du varit i mitt sinne hela tiden, ditt vackra ansikte, en uppfyllning utav dig, vilket får sägas vara väldigt bra, jag älskar helt enkelt dig

jag tänker på dig nästintill hela tiden, ser dig i sinnet, vad du gör, vad du skulle gjort, vad du säger, hur du ler, dag som natt, samt ler

lite smått galet måhända,
man kan även benämna det som kär
















~
 

Nessun commento: