domenica 21 ottobre 2018

Gränslös kärlek

 
jag säger ju alltid att min kärlek är gränslös inför dig, jag vill korrigera denna framhävelsen lite, man säger ju så men inget är ju totalt gränslöst, du får inte bedriva otukt med dina eller andras barn, du får inte plåga barn eller djur, jag tolererar heller inte om du är nazist viljandes utrota judar eller andra slags folkslag eller vad det nu kan vara, jag vet ju att du inte är sån, jag känner din själ samt sinne, så därför kan jag framhäva att den är gränslös, för allt detta ligger utanför dina gränser

nja, jag hade älskat dig även om du varit en hårdbarkad djurplågandes nazist, men jag kanske inte hade velat ha så mycket samröre med dig, jag hade fortsatt älska dig, men sett dig som en skadad individ, i behov av hjälp, som ja, jag hade ju fått hjälpa dig då, så jo, älskad hade du ändå blivit av mig, ej ens min klausul håller, men med beaktande utav nedan skrivna slutknorr så gäller klausulinnehållet, för hör här:

förutom det ovan sagda får du vara hur du vill, känna vad du vill, samt även göra vad du vill, det har ingen påverkan på min kärlek inför dig, tvärtemot, jag älskar dig bara mer om du känner vad du vill, är hur du vill, gör vad du vill, oavsett vad.















~