venerdì 7 ottobre 2011

Turkiska dikter - september månads mest lästa

~
1) Svenska polisens kompetens, preferenser, samt sköra skepnad
2) Ein stein lyst upp
3) Sanningen
4) Ehram
5) Sultanlık
6) Språk i Tyskland, i Europas tungomål - Info
7) Förtrollande vy - Tu est Divina I III
8) I drömmarnas värld
9) Stockholmae
10) Kvinnlig rösträtt

Turkiska leoparden uppvisar sig även i numeros 11) Cumhur reisi emedans Europas språk, Europas folk - Europas tungomål lästes mest utanför tidsramen.

mest läst i övrigt utav mina turkiska dikter är nog Dünya ateşler içinde – (Kärleksdikt)

~




Taggar: , , , , ,

2 commenti:

Nalle Puff ha detto...

Ärligt talat vore det inte intressantare med rapporter om vilka inlägg som var minst lästa, eller?

Alltså misstolka inte detta jag har egentligen absolut inget mot rapporter om vad som är mest läst.

Bara tycker det vore mer intressant med det som inte är särskilt läst...

S.A.I. Steve Lando ha detto...

absolut.

problemet är nog att jag bygger dessa listor på google analytics o det blir en hel raddänga lång lista om man skall ta det nedifrån, sådant som blivit läst/markerat 'en gång' under en tidsperiod.

Det blir ju en massa som kommer in på underliga eller unika googlesökningar.

men jag skall se om jag subjektivt kan fixa till någonting, ngn gng när jag känner att jag vill slösa lite extra tid:)