sabato 12 giugno 2010

Bara en SIMPEL påtalning:)

~
Din själ

ditt innersta
ditt hjärta
ditt sinne

åtrår jag

ditt ansikte
dina drag
dina ögon
din näsa
din mun
ditt hår
din hals
din nacke
dina bröst
din rygg
din mage
din ***
dina ben
dina fossingar
dina tåsingar
dina händer
dina fingrar

gör mig erotisk

jag vill föra livet
vidare med dig
jag vill beblanda
mig med dig
jag vill smaka dig

jag vill att vi
blir ett

ett barn

sen efter det, vill jag inte veta av dig

~



+ mina Härav lämning, Beslutat avslut

Aft, Aft

Andra om , , , , ,

1 commento:

Night Soul Woman ha detto...

hehe:D Ack du Stevie:) jag kan inte skriva en kommentar men jag kan ge dig min läsupplevelse:) Så:

Jag läser rubriken(den har en lekful energi)kul tänker jag, det här kommer bli spännande! Hm. Jag ser textens formatering och tänker hmm jag tror att jag känner igen den här dikt men nää det kan inte vara ännu en repris det måste vara en ny dikt. Så:

Jag nollställde mig och läste rubriken en gång till. Samma energi jag läste den första rad: bra energi den andra(hmm jag börjar tappa känsloförmedlingen) men äsch jag läste den tredje och fjärde och tappar kontakten med texten hmm va fan? Jag börjar bli gammal tänker jag och börjar om från början men jag inser att det är bara att läsa vidare och se vad som händer och sen läsa texten en gång till.

När jag nådde hit 'din ***' hmm tänkte jag för mig själv. . . ordet som censureras måste vara KUK och inte FITTA eller äng eller PENIS :)

Jag smålog och tänkte: 'det här kommer bli intressant' jag läste vidare och fick läsa 'överraskningen' och då kom jag ihåg att jag har läst den här på poeter.se hm 2006-2007?

. . . och japp. Den djuriska instinkten och evolutionspsykologi är bland annat att reproducera sig(måhända - en tvångstanke?) och sen . . . kommer människans hjärna in i bilden som kan behärska sina tankar och känslor, tämja odjuret inom sig osv osv osv :)

X

Ja just det! . . . och den starkaste överlever;) (((djungelns lag))) You are my bitch now:D Du får kyssa min hand då*sträcker ut handen* :p