domenica 21 settembre 2008

The Beast of Alaska

~
från Alaskas vildmark
till innerstad, D.C.

the American dream?

~


Jag har skrivit om Palin, McCain, Obama, samt givetvis Bush, tidigare, skriv in valt namn i sökverktyget här jämte för att få fram de aktuella skrivelserna.

Externa länkar: DN, Sarah Palin ser Jesus, DN, SvD, Aftonbladet, Aftonbladet, HD, Och vinnaren 2008 är ... Gud

Som ses finns refereringar till både Jesus, Gud, och av mig här av vilddjuret, jag tog mig således friheten att skriva denna senryu i stile dë gevûl, alt. stile dë jesus, gnostica teorem (mycket kort förklarar jag om denna stilen i Uppståndelsen - Min musa Maria II).

Läs även ytterligare andra om , , , , , , , , , , ,

4 commenti:

A-K ha detto...

Jag gillar helt klart denna din syrliga senryu. Det är helt klart en beast som jag inte vill se komma till makten...

Anonimo ha detto...

Tack för dina kommentarer på min blogg.

Anonimo ha detto...

Tack för dina kommentarer på min blogg.

Anonimo ha detto...

Tack för dom fina orden