sabato 30 marzo 2019

Tvåminutersman

 
utifrån mina tidigare skrivelser så har många fått vissa saker om bakfoten
det är inte så att jag har liten kuk

min kuk är över det normala i storlek
så storleksmässigt är jag fullkomligt nöjd

även om många många många har större

det är snarare så
att jag kan ägna timmevis

timme efter timme
till smek, kel, slick

hvilket uppskattas

men när det kommer till
penetration

är jag en tvåminutersman

eller snarare, två till fem minuter
om og om igen

då jag får lätt stånd ånyo

jag åtrår helt enkelt för mycket
kåt som jag är

exploderar jag

mina tidigare tjejer
har alla löst det så

att de haft flera killar
flera kukar

att tillgå

det är så tråkigt med dildos
eller andra hjälpmedel

roligare med fler kukar

olika tjejer har löst det
på olika vis

ibland har jag fått vara penetrationslös
hos andra har de runkat av mig lite lätt

andra har låtit mig penetrera
av snällhet samt snabbhet

då og då

emedans andra hållt mig i kuk-celibat
med cock cage

så jag bara fått orgasm
av min sinneliga kåthet

alltid har jag dock fått slicka
ofta före, samt efter

andra kuken fått göra sitt

eller emellan flera
eller emellan när den andra kuken vilat

det finns många tillfällen
många blöta tillfällen

men det finns nog inget skönare
än att få slicka en

genomvåt, varm
extasiskt nyknullat

sköte

när en riktig kuk varit där

















~
 

Nessun commento: