martedì 26 marzo 2019

Generös man

 
jag är en generös man
jag tycker män bör vara generösa

snälla, godhjärtade samt välvilliga

jag är välbeställd, från rik börd
jag bjuder gärna på allt

geendes dig mina pengar
själv lever jag sparsamt

så du får så mycket
som möjligt

jag gör gärna allt
allt du inte vill

städar, lagar mat, handlar
og allt sådant där

jag lyder dig
vid minsta vink

jag dyrkar, älskar
åtrår, trånar, dig lojalt

troget ock totalt

jag ser din njutning
som viktigast

börandes alltid komma först
samt främst

sättandes dig i fokus
för allt du så vill

jag slickar dig
så mycket du vill

utan vidare krav
eller ens önskemål

jag låter dig ha
hur mycket sex du vill

med hvilka og huru många du vill

jag inte bara accepterar det
jag bejakar, stödjer samt vill att du har

generositet handlar inte bara om pengar
utan att jag vill ge dig, allt, allt som går

det är kärlek















~
 

Nessun commento: