venerdì 22 marzo 2019

Jag lover dig

 
jag skall älska, upphöja og värdesätta dig som den gudinna du är, som den gudinna jag skall se dig som, som den gudinna jag skall dyrka dig som, för evigt under resterande delen utav mitt liv

aldrig någonsin skall jag gå emot dig på något endaste vis, allt du vill, önskar, behöver eller vill, samt känner för, är totalt vägledande för min entitet, jag skall göra allt för att du skall få allt du vill, aldrig någonsin skall jag förneka eller försaka dig något, alltid skall jag bejaka samt behaga, betjäna din existens, till fortblivning, samt din framlevning utifrån ditt sinne og synvinklar, dina önskningar och viljor

jag skall älska dig fullkomligt, troget samt lojalt, i mitt sinne skall endast du florera, vartenda cell i min skapelse skall överlämnas åt din upphöjelse, aldrig någonsin skall mörka tankar, svartsjuka, eller andra ägandekänslor övertaga min essens, när du bejakar din frihetliga lustor og inre vildsinta djuriskhet, du skall bejakas in i ditt innersta, utefter varje önskan du har, oavsett hur många du vill ha

jag lovar att aldrig säga nej till dig, att aldrig förneka eller försaka dig något, att alltid säga ja, oavsett vad, att alltid bejaka dig, till fullo

du gudinnan af sacral

















~
 

Nessun commento: