domenica 20 maggio 2018

Dyrkan i centrum, på avstånd

 
En symbolisk sexakt som jag gillar är när du som kvinna istället för att avnjuta min slentriana kropp avnjuter någon annans kropp, i extas, men samtidigt håller om min fallos med handen, tittandes mig djupt i ögona, varhän du delvis skall känna min pulserande kåtlustna fallos og får känna min åtråendes kärleksamma blick, ock ord, från mina ögon og mun. Inte för ett ögonblick får min dyrkan fallera, den rena äkta kärleken skall utalstras från min mun samt blick.

Vissa gånger kan jag även få uppvärma din kropp med tungan, före du avnjuter andra, eller få avsmaka dig därefter, ge dig avslappnande tungonärhet efter du är sexuellt utpumpad og befinner dig i nära inpå euforiskt tillstånd. När du sätter dig på mitt ansikte, eller trycker min mun mot din saliga saftiga vagina så är det för mig himmelskt, att då stimulera din klitoris eller få din nektar i min mun, är sakralt, det är din divina njutningssjäls utsöndring, det är mitt livs exilir. Det är min högsta sexuella lycka, og ännu mer dyrkandemässigt påvisat efter denna din njutning samt extas kommit till dig av andra män og deras fallosar. Men för att bevisa min dyrkan så får inte jag under flera månader kanske, få själv vara den aktiva delen i en sexuell interaktion, förutom med tungan.


















~
 

Nessun commento: