giovedì 17 dicembre 2009

Lilla Ida och Maria

~

Lilla Ida

När som sädesvätskan rinner
ner för magen. Lilla Ida hon är
bara fjorton år.

Och jag ser att hon är ganska så
betagen när jag trycker upp min
kuk mot hennes lår.

Hennes ögon äro fyllda utav
smärta. Hennes mus, ja den är
fylld av hennes blod.

Och då tänker jag på gamla
horan Märta i vars fitta man fick
in ett matsalsbord.

~


Maria går på gatan

Maria går på gatan, ner till
Rosenlund, hon har målat upp
sig för sin första kund.

Hon är på väg till torsken för att
sälja sina brön, men hon är bara
fjorton år, så hon är ännu grön.

(...)

De glider ner i sätet, han tar på
hennes kropp. Hon skriker till
och ångrar sig när hon får syn på
raggarns snopp.

Raggarna bara skrattar, berusad
av sin öl. Det blev en våldsam
våldtäkt sen med en massa öl

Ja, raggarn han blev gripen säg
vad annat kunde ske, men Maria
hon slapp undan, med sin
gonorré.

Ja, fnasken de går fria, men
torsken han blir dömd. Och fnasken
går sen vidare med sin sjukdom
gömd.

~


Musen

Min mus har femton morrhår. Och
röda läppar små. Och när hon riktigt
bra mår. Då får du hälsa på. Hon är så
väldigt hungrig, slukar nästan allt.
Men inte ost från flen. Som dinglat på
en gren. På en gammal galt.

~



detta var några utdrag av låtar som är tryckta i böcker som är bekostade via den påtvingande kåravgiften, även tryckta i tidningen Götheborgske Spionen, #8, 2003 s. 4-5, jag har alltså inte skrivit dem själv utan stulit dem därifrån.

jag sprider dem gärna vidare, gratis, utan tvång.

passar kanske till den tidigare svårtryckta boken som SvD förtäljer kring.

Se eljest istället mina egna skrivelser: Necrotiku, エログロ, Tårar VI - Sadistica, ロリコン, ロリコン, Rödluven.

Andra om: , , , , , , , , ,

Nessun commento: