mercoledì 5 agosto 2009

Kulturbloggens högflygande ord

~
“Med få ord kan denna poetiske bloggare säga så mycket. Han är en av de mest poetiska bloggarna i den svenska bloggosfären”
- Kulturbloggen, 10 juli 2009

~

ord överstigandes min prestation
ack glädjandes utan limitation

blogg min når status av levitation

~


Enär Kulturbloggens fina ord berörde detta, slängdes citatet in där likväl.

Se annars även mina Flaccus, [], det poetiska inre, Jag. I den ordningen.

~~~Från Arkivet~~~

080805 - I mina sinnens dimma. Exempelvis:)

~

Andra om: , , , , , , , , ,

Historiespridning i DN

2 commenti:

Gotiska klubben ha detto...

Han som bytte bröst mot skuldra i en av våra dikter är glad i dag. Det glädjer oss.

Night Soul Woman ha detto...

aaah verkligen!* Välförtjänt beröm:) Sluta aldrig att skriva och jag kommer fortsätta läsa dina skrivelse - ta min dagliga dos av dig;)