mercoledì 1 ottobre 2008

Livet

~
kan dra åt helvete

~








Tags: , , ,

7 commenti:

Cattis ha detto...

Nej!
Inga såna tankar utan att fråga Catten om tillstånd först!!!
Livet drar ändå åt helvete av sejsjälvt, dumt att hjälpa det på vägen!

Anonimo ha detto...

Håller med dig men egentligen måste det fan vara roligare att leva, så gör det

Anonimo ha detto...

hoppas du tar ditt förnuft till fånga då, annars blir jag fan irriterad på dig :)

Angie Roger ha detto...

läste precis idag i sydsvenskan att vi får för lite hudkontakt i den verkliga världen,då mycket kontakt sker igenom den datoriserade,för att inte tala om den snabba vägen genom mobilsamtalen.. så hade jag haft dig här nu så hade jag kunnat ge dig en stor och varm kram, det är ju det som är en del av livet ..försök att känna den igenom de ord som jag förmedlar ändå ...

Cattis ha detto...

Hudkontakt är läkande absolut!

@Steve, jag hittar inte länken du klistrade in hos mej?
Den verkar borta?

Anonimo ha detto...

Så detta var skrivet den 1 hoppas du mår lite bättre? Saknar dig på poeter!! Kram Anne

Anonimo ha detto...

jag håller med.
i alla fall just den sekund jag han läsa och reflektera över dina ord. Jag kunde inte annat än att hålla med. Imorgon, då kommer jag känna helt annorlunda.