venerdì 21 marzo 2008

Katta

~

ormr í auga



















~

Taggar: , , , ,

4 commenti:

A-K ha detto...

Med tanke på etiketterna, så kan man ju tolka den här ganska fritt. Vilka bilder och tankar du skänker med dessa dina ord ;o)

Anonimo ha detto...

skulle också gärna vilja få en liten förklaring om det är möjligt. alltid jobbigt att tycka om något utan att veta riktigt varför ;)

Magnus på poeter.se

S.A.I. Steve Lando ha detto...

nej du Magnus:)
här blir det ingen förklaring, fantasin får spela rum

Anonimo ha detto...

även du Lando...förnekar mig förklaringarna jag söker så febrilt... men jag kan ju så klart inte annat än att förlåta dig för detta :)
min fantasi löper amok för tillfället, så nu blev det en ny tolkning och en klarare bild av dessa tre mystikhöljda ord.
jag tackar för dina gåvor.

Magnus