giovedì 23 febbraio 2023

Oral bevärmning

  

Vissa gånger kan jag även få uppvärma din kropp med tungan, före du avnjuter andra, eller få avsmaka dig därefter, ge dig avslappnande tungonärhet efter du är sexuellt utpumpad og befinner dig i nära inpå euforiskt tillstånd. När du sätter dig på mitt ansikte, eller trycker min mun mot din saliga saftiga vagina så är det för mig himmelskt, att då stimulera din klitoris eller få din nektar i min mun, är sakralt, det är din divina njutningssjäls utsöndring, det är mitt livs exilir. Det är min högsta sexuella lycka, og ännu mer dyrkandemässigt påvisat efter denna din njutning samt extas kommit till dig av andra män och deras fallosar. Men för att bevisa min dyrkan så får inte jag under flera månader kanske, få själv vara den aktiva delen i en sexuell interaktion, förutom med tungan.















~

Nessun commento: