giovedì 16 febbraio 2023

Älskade Du

  

jag är din slav

jag överlämnar mig själv till dig

 

både i hemmet, som kroppsligt

 

jag gör allt du ber, önskade samt ville

jag gör allt du bad, önskade eller ville

 

jag pussar samt slickar hela din kropp

även efter du njutigt annans fallos i din helighet

 

kela, smeka, pussa, slicka

 

jag vill själv penetrera dig, nå ditt inre

smaka dig totalt, drickandes din själ, din kropp

 

slicka dig när, om, hur mycket, du vill, alltid

pussa dina fötter, när du knullar fritt

 

bli facesittad av dig

bli avriden av dig

 

dyrkandes dig

 

egentligen vad du vill, inte svårare än så

 

du äger min kropp, sinne, hjärta og sensualitet

samtidigt som du totalt äger din egen, görandes vad du vill

 

jag älskar dig troget

dyrkar, åtrår, dig maximalt samt lojalt

 

jag önskar, att du

 

alltid sätter dina önskningar främst

alltid sätter dina viljor, lustor, främst

 

att du alltid tar, allt du vill

att du alltid begär, allt du vill

att du alltid kräver, allt du vill

 

att du fullkomligt

får leva som den gudinna du är

 

att du erfå känslomässig trygghet

kärlek utav aldrig tidigare skådat slag

 

obegränsad kärlek, utan gränser, för Dig

i en aldrig sinande ström,

 

värme, passion et amour

 

du får göra vad du vill

du får vara hur du vill

 

du är alltid älskad, oavsett

du är alltid dyrkad, oavsett
















~

Nessun commento: