lunedì 3 ottobre 2022

Slickeslav

  

du sittandes på

nyss hetligt ridigt

 

med min tunga virvlandes

avsmakandes din njutningssmak

 

jag kvidandes av bultande erektion

 

när du känner dig färdigslickad, tar du lite lätt på min fallos samt ler, skakar på huvudet og ber om den andres fallos igen, du tar lite lätt på min erektion då og då men blickar åt mig att pussa dina fossingar

 

när du här helt färdig med den andra så vill din lätt svettiga kropp tungligen saltsmakas för att avsluta i den helt gudomliga nacken og din goda njutningsfyllda sömn

 

det skall bevisas - bara för sakens skull - o din erotiskdivinas makts skull - att det är din njutning som gäller, för oss båda - alltid og bara

 

men givetvis, de gångerna du så önskar, kan det ske på andra sätt, du kan ju finna njutning av att veta att du får flera ståndaktiga erotisktrånande fallosar i dig, efter vartandra, suktandes efter din helighet












~

Nessun commento: