mercoledì 12 giugno 2019

Nu när vi träffats ett tag

 
og ligger här, efter en skönhärlig stund, vill jag bara försöka klargöra några saker, förvisso är det att gå lite snabbt fram men det är lika bra att vi talar om det nu direkt och sedan får ju du välja om du vill ha det så, om du vill ha det så direkt, eller om vi väntar og ser om det blir mer seriöst, men jag vill ju vara ärlig og säga hur jag filosoferar så du vet detta i alla fall

då många killar ju säger vad som helst i sin försälskning i början av förhållandena men sedan utan att följa sina ord, så har jag skrivit ner det i ord samt undertecknat det likväl, du får här flera kopior som du kan sprida till dina vänner och vänninor. Jag skall inte i skymundan kunna undkomma.

antingen från nu direkt, eller sedan om vi kommom flytta ihop, så är det bra om vi klargör det här med städning, inhandling, matlagning, och alla andra hushållssysslor. de flesta par nu i modern tid brukar ju tala om jämställdhet och att det skall va fifty-fifty men sedan i verkliga förhållandet så blir det ändå tjejen som får göra det mesta, om hon inte tjatar o gnäller så att han gör lite åtminstone. Så vill jag inte ha det, det är bättre att vi till fullo lägger allt ansvar på mig, jag skall utföra alla hushållssysslor alltid, du får naturligtvis om du vill städa till det någon enstaka gång men överlag så kan vi överenskomma kring att jag till fullo gör detta, aldrig någonsin skall jag klaga kring detta, eller gnälla, det är helt enkelt mitt ansvar, jag föreslår det här själv.

du är fri att säga till mig, eller skriva upp på kylskåpet hvilka sysslor som behövs göras, så gör jag det.

nu över till andra saker

jag önskar att vi havom en fri diskussion, att vi båda framför våra åsikter, meningar, oavsett vad detta gäller, men att vi i slutändan alltid - utan undantag - gör som du vill och önskar. Du får alltid sista ordet och det bör alltid bli som du vill och önskar. Kanske jag ibland framlägger bra argument som ändrar din åsikt, men i sak är det alltid du som beslutar, och vi båda, eller jag, skall sedan följa vad du önskat. Detta ser jag som naturligt, då jag, förutsatt, älskar dig.

detta tycker jag bör gälla allt, så det inte blir några helt onödiga konflikter, du bör till exempel ha full insyn och beslutsamhet gällande allt du så önskar, min ekonomi och mina inkomster, är precis som dina, dina att besluta kring. Jag vill, vad du vill. Om du är svartsjuk, har kontrollbehov, eller tillitsproblem, så är du fri att kontrollera eller begära vad du vill, detta är du förövrigt alltid, fri att begära vad du vill, og allt du önskar eller vill, bör hörsammas samt följas, tycker jag.

om du läst mina böcker, eller en del utav mina dikter, så vet du att jag ser dig som en gudinna, behöver inte gå in på det just här, men det är naturligt att jag skall vörda dig, älska dig, tråna efter dig, åtrå sig, lojalt samt troget, annars finns ju inget förhållande att bygga på.

detta gäller naturligtvis allt, alltid, men ännu mer gällande sexualia. Din njutning, din tillfredsställelse, din extas, är vårat första og primära mål, även det sekundära et tertiära. som kille njuter jag ju så enkelt ändå, inget vi behöver fokusera på överhuvudtaget, det lär ske ändå.

missförstå mig inte nu, jag älskar naturligtvis att älska med dig, og vill även då penetrera ditt njutningsorgan, kärleksborgen, men egentligen är detta inte extremt viktigt för mig, jag är mer av en passionerad kärleksam älskare, som gillar mys, pys, värme, beröring, känna dina dofter, smaka din hud, smaka din gudinnegrotta, som du märkt älskar jag att slicka, og vill göra det i tid og otid, när som helst, hur länge som helst. Min penetrering kan gå en tid emellan utan att det påverkar mig negativt, du kan ju kanske avhjälpa honom med hand ibland, för stånd har jag ju nästintill hela tiden, jag är jävligt kåt, og jag vet ju att du älskar sex du med.

som du vet så har jag en relativt stor, övermedel, fallos själv, men det vet vi ju alla att det finns alltid gott om de som har större, bredare, ståtligare, og jag fullkomligt älskar att se, eller veta om, om du saligförs i extra hög njutning utav kukar som är större än den jag har, att du med lyster i blick åtrår andra killar o kukar, eller om det bara är så att du önskar variation, på både dase som teknik, på kille som beröring. Därför ser jag inget hellre än att du behåller din föredetta kk, har flera älskare, kanske till og med flera partners, eller bara flera onenightare, og att du bland de stadigvarande älskarna du väljer, väljer ut sådana som ger dig en högre form av njutning än vad jag kan bistå med. Eftersom jag ju är mer av en passionerad älskare så kan det ju exempelvis röra sig om mer vildare hårdare sex, du vill ha. för mig, får du mer än gärna ha sex med dessa andra varje dag om du vill, eller så ofta du vill.

du gör mig överlycklig om jag ibland får vara med, du kanske håller min bultande kuk i handen, eller jag bara får titta på, stimulera din klitoris samtidigt som du pålförs av älskaren, pussar dina fötter, kysser din mun, eller helt enkelt masserar dig efteråt, kommer in med frukost på sängen, morgonen därpå, eller vad som.

men du gör mig saligt lycklig om jag ibland får tungföra hela din kropp, särledes din genomvåta mansslukande grotta helst direkt efter du genomnöjt genomlevt extasisk vild sex, du får gärna facesitta mig, rida min mun, låta din njutningsaura totalt tockna in mitt sinne

bara så du vet, hur jag tänker mig














~
 

Nessun commento: