venerdì 3 agosto 2018

Ståtliga olikheter - Femtio nyanser XXI

 
den andra saken är lite genantare att tala om men jag har varit lite sinneligt orolig kring att du framhävde att du på något vis skämdes för vissa ansyftanden du gjorde kring manliga svarta människor, förvisso bara positiva sådana, ej alls negativt, men ändå.

jag tror att det är många vita tjejer som är fascinerade utav svarta män, det har till stor del att göra med att man är attraherad utav olikheter, i detta fallet kontrasten emellan svart samt vitt, det blir så vackert og sensuellt med detta, exotiskt, vildsint, men ändå balansaktigt i en kulörisk yin og yang – dessutom är det ju väl belagt att många svarta männ, åtminstone från vissa regioner så vitt jag förstår, har en aningen större fallosar än vad vita, og speciellt asiater, har. För vissa har storleken ingen betydelse, og det ter sig självklart att det är storleken på fallosen i samklang med storleken på vaginan som här är av betydelse, men det finns naturligtvis även oöverstigliga estetiskt fascinerande attraktionsbaser med en ståtlig fallos, förutöver dess uppfyllande funktion.

jag är inte på något vis homosexuellt, homoerotiskt, eller bisexuellt lagd, men även jag finner det något som det absolut mest upphetsande jag kan förnimma att se, eller känna till, denna extasiska fascination vissa vita kvinnor har gentemot en skön svart fallos, både att se, som att låtas avnjutas av, ju mer kvinnan blir upphetsad, med lustförd blick i ögona, samt sedan extasiskt njuter, desto mer smälter jag själv, og min själsliga, emotionella, känsliga, kåtsliga, dyrkan blir, om möjligt, ännu mer kännbar.

som jag sagt någon gång tidigare, nu när vi är gifta i ett parförhållande så önskar jag genuint dig en skön passionsfylld hettande djurisk massagestund med en, eller fler, undersköna män, eller kvinnor, till, givandes dig en extra – och förhoppningsvis högre – extas varje singel dag.

i ren dyrkan samt euforisk extas önskar jag att då og då, få smaka din nektar därav.
















~

Nessun commento: