lunedì 23 novembre 2009

Givetvis

~
lovar jag att hålla mig borta
precis som jag gjort hela tiden

hur svårt detta än är för mig
så visst, det är mitt problem

bara säg det, säg det till mig
det kan ändå inte bli värre än vad det är

jag må va enveten, ja tack o lov för det
så jag tar tillfälle i akt

jag älskar dig

men givetvis vet jag,
men jag vet, i nästa liv

Arriverderci, m'amore

~



passar ju så då ihop med min I nästa liv

Exp, Aft

Andra om: , , ,

~~~Från Arkivet~~~

081123 - Liv i universum?

~

3 commenti:

Maria LENN Thunholm ha detto...

Que c'est beau !

Det var jättefint skrivet och jag blev rörd av att läsa detta.

Grazie mille per la bellissima poesia !

Jag tror inte det var av en slump som jag hamnade här, fast det var faktiskt en feltryckning som gjorde att jag hittade din blogg.

Au revoir !

Night Soul Woman ha detto...

hihi:) Varför skrattar jag:)? hihi:) skönt beskrivet:)tack för läsningen och:x

S.A.I. Steve Lando ha detto...



jag bugar o tackar härintill, för glädjande skratt o beröringar.

mersì.