giovedì 12 agosto 2021

Explanerad esplanad

 


 

tungan nyttjas

virvlandes runt, precis där du vill

så länge du bara önskar

 

vi båda vetom att jag dör i min åtrå

men vi plågom mig, låtandes mig utstå

 

det är bara din njutning som räknas

det är bara så det måste va

 

 

 

för mig har det alltid varit väldigt naturligt å tycka så

jag har alltid tyckt så

 

man kan förklara det ur många synvinklar:

 

 

kvinnan är mer komplext fysiskt skapad, å även emotionellt

så då behöver hon mer för att nå samma mål, såsom tillfredsställelse

 

hon bör få mer

 

det är kvinnan som föder livet

bärandes livet

 

hon är på det viset en gudinna

börandes vördas å åtrås för detta

 

 

vi killar ärom simpla varelser

du kan ta din hand på vår penis

 

dragandes lite, så ärom vi tillfredsställda

 

 

I ären mer å mycket mer komplexare

I ären de som bär å föder liv

 

eran fysik är mycket mer komplexare

I ären apexet på evolutionen

 

 

I bören få allt

 

för mig har det alltid varit självklart att en kille alltid skall vara trogen, han kan bara åtrå en gudinna - dels för att han ej behöver mer å dels för att I villen att vi bara skolom åtrå en, er vilja går då alltid först

 

I däremot haven en fullständig rätt till att njuta av precis huru många ni vill, när ni vill å huru ofta i vill - det är utaf den klara anledningen att I ären komplexare behöandes mera, likväl som variation

 

jag själv älskar att ge detta allt, total åtrå å kärlek, pussa dina fötter - måhändeligen även direkt efter du avnjutigt någon annan

 

eller ligga en hel kväll smekandes med tungan

 

 

som jag sagt:

 

precis allt för er

precis allt

 

I ären värda allt

 

 

det finnes ingenting som gör mig mer uppeggad än kvinnor som tycker att det skall vara så

 

det är det yttersta beviset på att I ären gudinnor, att I veten om det själva önskandes behandling därefter

 

 

Jag är allena en man

 

en gudinna får ha huru många hon vill

för en man kan det bara finnas en.

 

I gåen före allt.

 

 

en del män är rädda för starka kvinnor

därför brändes I på bål


precis som nu

 

en del män slår kvinnor

som säger ifrån

 

männen äro rädda og svaga

ej klarandes av, att I ståen högst


man bör bara acceptera vad I ären

som sådana bören I åtrås og vördnas

 

det ej allenast är så det så bör vara

det är extremt önskefyllt att det är så

 

på något annat sätt kan det ej va

 

I ären allt

börandes få allt

allt ni vill

 

eran njutning og tillfredsställelse

måste komma främst

 

I ären gudinnor

 

det ären I som för livet vidare

det äen I som både fysiskt som psykiskt

 

är över hundra gånger mer komplexare än männen

därav bör all koncentration gå till Er

 

 

det är rättvist å jämlikt

 

rättvisa å jämlikhet ej ligga i medlena

utan att målen nås

 

då måste I få mycket mer

 

vi män börom acceptera detta

vi börom åtrå er till max

 

går ej att förstå

hur vissa avböjer i detta

 

för mig finns bara mottot

 

I ären allt

I bören få allt

 

precis hvad I än villen

 

 

 

även om du lämnat händer precis

bör du få allt du vill

 

aldrig att man bör förneka dig något

alla händer bör du få

 

all åtrå, all trånhet

tungor og läppar, längs din kropp

 

du ju en gudinna, så är

i kropp som sinne

 

Vi varandes Din

 

 

 

du bör behandlas som den gudinna du är

både du og han böro betänka dig i första hand

 

din njutning å tillfredsställelse skola alltid komma först

 

 

 

precis hvad som helst

precis allt

 

en gudinna är en gudinna

vi kunnom bara åtrå

tråna är vår sak

 

du har rätt till allt

du bör få det

 

det är den exakta sanningen


I, du, ären en gudinna
åtminstone skolom vi uppleva det så
sådan vördnad å åtrå bör du få

det ärom vi, killar
som helhjärtat skolom er det ge


i timmevis börom våra läppar
vår tunga, fingrar,
vandra längs din kropp

 

vi alla havom våra funktioner å fylla

din funktion, din position är av en åtråvärd gudinna
min är av att vara en trånande man













~

Nessun commento: