mercoledì 7 aprile 2021

Pengaslav

 


 

jag hade mer än gärna varit din totala pengaslav, men precis som alla män så har jag inte de tillgångarna som krävs för att tillfredsställa dig. En gudinna utav din kaliber behöver en mans, många mäns, fullständiga samt totala dyrkan, tillbedjan, og alla hans samt dessas tillgångar. Det är vad du är värd, allt vad vi har.

 

Jag hoppas du är sådan mot män i din närhet, får dem att göra allt för dig, ge dig allt, låtas avkrävas allt, samtidigt som du får göra vad du vill. Det är vad du är värd.















~

8 commenti:

Mattias Svensson ha detto...

det här är inget roligt, driver du med oss, eller är du verkligen så snärjd och fången i denna världen att inte ens ditt rotcharka är tänt, jag vet inte, det där är upp till dig, jag bryr mig inte mer, jag offrar inte mer på de omedvetna, de kan dra åt helvete faktiskt, det finns faktiskt ett eget ansvar oxå, allt är upp till dig själv så är det bara, tar du inte ditt eget ansvar så är det bara att dra åt helvete, jag kan inte bry mig, jag tänker sluta skriva här, det ger mig ingenting alls faktiskt

15Men Jesus förstod att de hycklade och sade till dem: ”Varför försöker ni snärja mig? Ge mig ett mynt och låt mig se på det.” 16De räckte fram ett, och han frågade dem: ”Vems bild och inskrift är detta?” De svarade: ”Kejsarens.” 17Då sade Jesus till dem: ”Ge då kejsaren vad som tillhör kejsaren, och Gud vad som tillhör Gud.” Och de förundrade sig över honom.”

Mattias Svensson ha detto...

näe, seriöst vilket jävla trams, vem fan skriver du för, det här är bara amerikansk skithuspropaganda (moneyslave, cook cage) så jävla sjukt att inte ens de svin som organiserade ryska revoltionen ville ha med det att göra och de gjorde ändå homosexet legalt efter revolutionen, helt sjukt detta är förkastligt

du tror du är någon för att du känner till vidriga jävla bögtermer som "hypotetisk deduktion", "falskt medvetande" etc, det är bara värdelöst jävla bögsnack av personer som skulle aldrig skulle ha släppt in på universiteten

seriöst det är en äckliga jävla bög som denna och hans jävla sjuka och förstörda värld, förnedrade och förslavade själar och bögskit du dyrkar https://france-amerique.com/en/talent-is-no-longer-an-excuse-for-crime/

jag tar totalt avstånd, håll du dig till denna jävla skit, tro du att du är progressiv, det är du inte du är bara en nolla bland alla andra som vandrar med i statens och maktelitens våldtäktsordning, patetiskt att skåda

du betyder ingenting för mig, noll och nada, jag har inte samma tålamod som skaparen, så jag talar klarspråk, fy fan alltså, dra åt helvete

Mattias Svensson ha detto...

jag kommer aldrig någonsin att läsa här mer, jag kräver en personlig och offentlig ursäkt för att ens överväga saken, över detta så ska du offentligt fan be hela världen och alla kvinnor om ursäkt innan jag ens överväger att något med dig att göra

fy alltså, fy fan, jävla satansdyrkare, kommunist och liberalsvin, fy fan alltså helt oacceptabelt

Mattias Svensson ha detto...

alltså att framställa kvinna som nått jävla gatuluder som gå att köpa för kejsarens tillhörigheter, hur lågt kan man sjunka egentligen

en kvinna är en själ som vandrat mer än hundratusentalssteg och du påstår precis som vår regim att det går att köpa för trettio silverpenningar

eller ja om det ens vore så gott, du påstår och önskar att din utlösning går att köpa från en kvinna (en själ som vandrat mer än hundratusentalssteg) för silverpenningar

fy fan jag talar inte mer med dig, du löper mörkrets väg frivilligt, må skaparen förlåta dig, jag är helt likgiltlig, jag ska ej ha mer med dig att göra

Mattias Svensson ha detto...

du (din själ) har i grova drag gått från att vara sten, berg, till bakterie gräs, alg, blomma, svamp fisk, gräsätare, fågel, mus, katt, räv, varg, tiger, lejon, elefant, neger och dylikt, apa, lågt stående (för människa) som indian och australneger, rasbastard, därefter europé

och du hävdar att på din nivå är det bara att slänga en silverpeng så får du dig ett äckligt gatuluder, så värdera du människan, själarna och skapelsen

du ska vara så jävla tacksam över att få vara rasbastard, du kan inte ens ana hur många steg du måste gå vidare i din vandring bara för att få bli till ett mörkhyat indiskt kuli av lägsta kasten som som ligger och svälter i en gränd och därefter få bli till en kina, korea eller japanguling

sedan när du äntligen blivit till guling så måste du vandra tusentalssteg till, och du tro du kan köpa en själ, en kvinnas själ sorgesamt

jag tar totalt avstånd från dig och allt det här

Mattias Svensson ha detto...

det här är steve landos värld, köp en kvinna, förnedra hennes själ, tvinga henne att ligga med ett djur (neger), abortera rasbastarden (en människosjäl) som uppstått efter negervåldtäkten, gör skönhetssalva av detta själens foster och smörj den salvan i soros hundraåriga fejs, så att soros orkar leva, förnedra och förstöra jorden i hundra år till, kvinna ville ju själv för hon tog ju av nöden emot den den vidriga silverpenning som lando (slaven) själv fått av soros och packet

https://duckduckgo.com/?q=stamceller+abort&t=ffnt&atb=v258-1&ia=web

så, nu räcker detta, jag kommer aldrig att läsa, tala till dig, förnens du bett mig och hela världen om ursäkt för detta människofientliga övertramp, fy fan

Mattias Svensson ha detto...

ahh, ibland vet jag inte vad jag håller på med, jag tycker förvisso jag har rätt i sak här, men jag beter mig och uttrycker mig väldigt okristligt, jag borde inte göra det, jag borde någon jävla gång lära mig, men jag gör ju aldrig det, hur som steve lando har min respekt, sedan tycker jag att steve borde studera själavandringen, vad kristus säger, vad vibration och energi är, det borde lando verkligen göra, lando kunde tillskillnad från mig bli en levande bro (living bridge)som folk talade om och respekterade stort, det är sånt som gör mig så arg, när jag ser de begåvade gå ned i materiella floskler, så att nollor som jag måste försöka undervisa och tala om det, jag har ju inte den makten och förmågan att jag kan göra det

när jag ser all svart magi, all denna svart magi från media och stat, som förblinda de begåvade till materialism, när jag ser att de begåvade inte ser och förstår denna svarta magi, det är så jävla sorgligt, det gör mig så vred, att jag ett dumhuvud som har så svårt för att stava och uttrycka ser sånt de begåvade inte ser, och att jag inte kan ge uttryck för det, jo jag vet jag låter bara förvirrad, fastän det är jag som har rätt och ser vad som händer, det är sånt svart magi gör, och jag bor ju i det mest svartmagiska landet (sverige) i hela världen, svart magikerna vet ju att jag kan inte förklara vad jag menar så de skiter i mig, och lurar istället de begåvade att skriva om just ingenting och andra slag av värdelösa påhitt, allt medan folket förblir totalt jävla omedvetna slavar

azzå jag orkar inte detta mer, det är jävligt jobbigt, men jag ska inte ge mig, snart startar jag en egen sida, i eget namn och skriver klarspråk, svart magikerna måste bort och folk som steve måste vakna och rädda oss från detta ondskefulla förtryck vi leva under, det är min plikt att verka för det, hur hånad jag än kommer att bli

Mattias Svensson ha detto...

om inte annat så kunde en som steve använda sin begåvning till att forska om maria magdalena, leta rätt på allt som svartmagikerna har gömt och dolt om henne, när en sån som steve började att få kunskapen om och kontakten med maria magdalena kunde han ha spridit det till oss andra

istället få svartmagikerna en sån som steve att skriva och lägga tid på att vilja vara en pengaslav åt en hora, vad fan är detta liksom?!

skulle det inte vara bättre än att förstå maria magdalena, förstå varför svartmagikerna lyckats trolla bort henne, att förstå att hon som kristus är gud, att hon och kristus tillsammans är allt, och alla som förstår det går med gud, att precis på samma sätt att kristus är guds son är maria magdalena guds dotter, detta borde de begåvade skriva om de vill hylla kvinnan och hennes makt, det är nämligen som så att utan maria magdalena är gud och kristus ingenting, det är det som är treenigheten, gud, kristus, maria magdalena skapar tillsammans den heliga anden, den heliga anden fyller sedan människan själ, den heliga anden är gud, kristus och maria magdalena, och gud är också både kristus och magdalena

forska om detta ta reda på detta och sluta för fan skriva om att dricka horors piss, du har ju begåvningen till det så plocka nu fram ditt mod och sök det sanna, samt ta fram sanningen och berätta för oss