martedì 8 novembre 2022

Mannens självklara trogenhet, kvinnans njutningsfrihet

  

för mig har det alltid varit fullständigt naturligt, att mannen skall va helt trogen, utav främst två anledningar

 

den första samt helt logiska är ju att älskar, dyrkar, ock åtrår mannen kvinnan – en speciell kvinna – så skall han ju åtrå å tråna efter henne, bara henne. Kvinnan är ju så mycket mer än mannen og i hela er skapelse är ni övermäktiga oss, ni är samt bör vara mer än allt vi behöver.

 

den andra likväl självklara orsaken är ju att kvinnan för att kunna känna sig tillräckligt åtrådd, älskad, samt bekräftad bör få mannens fullständiga åtrå og totala trogenhet

 

Båda dessa anledningar tycker jag är solklara ock självklara.

 

Kvinnan däremot behöver både variation av män, variation av fallosar, variation av teknik, önskar ofta få bekräftelse og uppmärksamhet, kärlek, närhet, njutning, tillfredsställelse, utav flera olika män. Stadigvarade, eller bara för natten, flera samtidigt eller vid olika tillfällen. Lustor kan falla på, lustor kan vara.

 

för att kunna nå mental som fysisk tillfredsställelse.

 

När situationen är sådan här så är det paradiset.

 

 

jag tror icke att det är särledes svårt för dig att få det så, titta mannen din i ögona, eller om det inte funkar ta ett grepp om hans kuk tittandes djupt i ögona hans sägandes att ’den är min, å bara min’, böjer dig ner givandes en nätt liten puss på den, gå sedan upp mot ansiktet väldigt tätt tittandes djupt åter i ögona, ler sensuellt sägandes ’men jag behöver fler’.

 

De flesta männen skulle direkt på plats lova dig allt. Eller skriva under ett kontrakt om detta, som kanske dina vänninor får bevittna.

 

Att du inom dig känner att den uppdelningen är både frisk og sund, är likväl tillräckligt för att det borde vara eftersträvandsvärt inte bara för dig, utan även för din man.

 

till saken hör att mannen / männen du har i mer stadigvarande förhållande alltid bör göra precis allting för dig som understödjer din njutning og tillfredsställelse. Du som kvinna bör känna dig tillfredsställd i hemmet fåendes allt från han / dem, samt leva ut erhållandes mer temporära passionerade möten av andra. När du så vill, hur ofta du än vill. En kvinnas njutning bör ses som sakral.

 

När jag som man vet om att den gudinna jag dyrkar njuter maximalt – mer än vad jag själv kan ge henne – så når mitt sinne eufori av njutning. Du som kvinna bör uppmuntras att njuta av alla du vill, så ofta du vill. Ibland när mannen får vara med og se på din samt andras njutning, se din njutning i ditt ansikte, i dina ögon, höra, så når man som make svimningsgrad av extaserad åtrå.

 

Man är överlycklig om man får pussa din fot därefter, man befinner sig i paradiset om man får smaka dina njutningssafter av älskogen, titta dig i ögona framförandes den genuina önskan om att du som kvinna bör få detta, hur ofta du än så vill – var dag om du så önskar.

 

Ock du skall alltid i ditt hjärta veta, att mannen bör vara dig totalt trogen i sin åtrå.

 

Återigen, det är paradiset.














~

Nessun commento: