lunedì 21 novembre 2022

Blixtförälskelser

  

När du som kvinna känner blixtförälskelser eller lustor gentemot andra – nya – män så finner det sig naturligt att jag som make får backa undan, i ett förhållande, jag kanske inte ens önskas avsmaka, uppvärma, eller efteravnjuta, men detta är då något som är helt naturligt och i sin ordning – hur mycket jag än älskar att avsmaka, eller när så önskas, penetrera, så är det kvinnan i förhållandet som avgör och beslutar kring mannens tillkomst. När du som kvinna känner outhärdlig lusta och förälskelse, men med vetskap om att den är tillfällig, till någon annan så skall jag bejaka detta, samt leva celibatiskt, dyrkandes dig kvinnan på kroppsligt avstånd.

 

Har jag tur, får jag lätt o snabbt pussa dina fötter i vördnad innan du försvinner ut genom dörren.














~

Nessun commento: