martedì 16 luglio 2024

Gudinneförhållande

 

 

Min åtrå till en gudinna är allenarådande og därmed gäller det allt, din gudomlighet gäller ju alltid, det berör hela strukturen av vårt förhållande, samt inklusive våra mest primitiva drifter, sexet.

 

kvinnan är gudomlig för hon står närmare alltet än vad mannen gör, hon är mer utvecklad sinneligt med ett mer avancerat og komplext sinnelag, måhända speciellt inom känslosfärerna där I nåen högre nivåer än oss männ. Det är kvinnan, og endast kvinnan, som för livet vidare, detta centrala i hela livet. Bara detta är anledning nog att totalt vara Er till lags.

 

kvinnan är långt mer komplex i sina njutningsorgan, I behöven mycket mer uppmärksamhet og benjutningsåtgärder för att ni skall kunna njuta, därför bör all koncentration alltid ligga till Er, I bören få all uppmärksamhet I behöven, samt ännu mer. Det är även så att I till följd utav denna komplexivitet behöven variation, kanske icke första halvåret i en ny relation då förälskelse og annat ger den extra passionen, men sedan därefter kräver era njutningsorgan att I fåen fler samt mer. Även om jag själv är ganska välutrustad, finns det absolut de som är mer välutrustade, eller sådana som bara hava en annan teknik, eller att det finns en åtråkänsla hos er som gör att denna bör tillfredsställas för att nå njutningsmålen. För att uttrycka det simpelt, vi männ havom bara en pinne som kräver pytteliten uppmärksamhet og som står direkt, drag lite med din hand å vi ärom tillfredsställda. För er, krävs det mer, og därmed skolen I få detta, både mer samt fler. Det är rättvisa.

 

detta betyder kort å gott att din njutning, lycka, tillfredsställelse alltid, å då menar jag alltid, skolandes komma främst. Endast när du uppnår detta i tillfredsställande grad, hvilket du aldrig gör för det ger alltid mersmak, så skulle man kunna ägna även oss killar en tanke, detta sista blir dock aldrig aktuellt, då som jag skrev det ger en mersmak hos dig som kräver uppmärksamhet, samt så är det ju så att vi killar i våran dyrkan og åtrå skolom finna det njutningsfyllt i sig själv när du njuter. Jag gör detta – ju mer du njuter, oavsett av vem, ju mer njuter jag, men det är alltid din njutning som är måttstocken.

 

Vi ärom biologiskt, genetiskt og andligt anordnade på detta vis, vi killar finnoms till för Er og för att I skolan nå era mål. Vi skolom till fullo understödja vägen för er att nå målen om fullständig samt maximal njutning, tillfredsställelse og lycka.

 

Varje kvinna med insikt om sig själv förstår att det är så här det är, eller så förstår hon att det är till hennes klara fördel om killen anser att det är så här

 

för det är sant, jag skulle icke kunna titta dig i ögona uttalandes ordet ’nej’ oavsett om du precis berättat att du varit otrogen i femton år, eller bad mig skriva under ett avtal som gav dig allt. Det går helt enkelt inte, det är skrivet i mina gener att I haven rätt till allt. De facto är att du skolest kunna taga din hand på min ständigt starkt eregerade fallos sägandes rakt ut huru mycket du just njutit av någon annan og att du innerligt önskar njuta av honom igen, og om mitt stånd ens det minsta besvagas lite så  har jag brustit i min åtrå gentemot dig, förövrigt skulle du känna att min erektion bara pulserade än mer, för ju mer du njutit ju mer uppeggad blir jag – hvilket kan vara bra å veta

 

hade vi två varit ihop så hade det varit en total självklarhet att du havest den fullständiga rätten att ha både tillfälliga som långvariga sexuella eller emotionella andra partners, både tillfälliga som stadigvarande, helst både ock. Varje kille, eller tjej, du villest ha, vill jag att du skall ha. Med tanke på det ovan så är det inte bara en formell rättighet utan något du verkligen bör ha för att nå maximal njutning. Dessutom är det mentalt skönt för dig att veta att du äst fri att njuta av andra, samt att du faktiskt gör det, samtidigt som du totalt ägest min sexualism. För det är tillika en total självklarhet, jag som kille har inget behov av denna frihet og det går även emot gudinnetron så vi skolom vara totalt lojala og till hundra procent åtrå samt dyrka gudinnan, som i sin tur äger vår orgasm. Detta är ju också skönt för dig att veta att du till fullo ägest åtrån samt sexualiteten hos din kille

 

jag hade pussat dina fossingar i ren vördnad av din entitet, men för att gå in på kärnan här, så hade jag absolut kännt mig ärad om jag fått nyttja tungan i din gudinnesaftliga del för att värma upp dig innan du även går till eller får hem din eller dina älskare. Ock även efter du haft njutning av annan, hedra din kropp et essens med smek, pussar, tungvirvlingar så att du får en extra stund att tänka på det sköna du genomlevt, för mig hade jag då även aktivt fått smaka dina safter av din njutning hvilket hade varit nektar för min själ, samtidigt som du ligger å tänker på sexet du just haft

 

om du av njutningskäl även önskar taga paus från min fallos för att bara njuta av andra för ett tag så är detta givetvis ibland kanske ett måste, för att du sen skall kunna känna njutning igen i ökad grad av mig. Jag ber dock då på mina bara ben att jag ändå får ge dig njutning med tungan og därmed smaka din divina kropp så ofta du bara vill, både före og efter du av andra njutit. Du kan även mentalt njuta av att du känner min starkt eregerade fallos mot din svank när jag ligger sked bakom dig og smeker og pussar din nacke å rygg. Om du är snäll då kan du ibland med din hand kanske lätta mitt tryck, eller så njuter du mentalt över din totala makt över min orgasm låtandes mig stå ut i min väntan så att jag mer än normalt blir beskedlig samt dyrkelig

 

ja det finns många scenarion og tillvägagångssätt, men det viktigaste är att precis allt du vill, skolandes du få – killens kärlek samt åtrå skola vara total. O när det gäller såna som mig så ökar våran åtrå ju mer du utnyttjar alla dina rättigheter ock ju mer du njuter, blir tillfredsställd å ju mer du blir lycklig

 

det gäller givetvis annat med – jag har aldrig förstått varför det varit så att kvinnor tar hand om städningen hemma? En gudinna bör aldrig göra något hon inte vill göra, så gillar du inte att dammsuga så är det en solklarhet att killen skall göra det

 

för mig finns det inget skönare än att se njutningen i de gnistrande ögona, oavsett om du precis för ögonblicket njuter eller om du återberättar njutning du erhållit. Vad, hur, vem, har ingen betydelse, njutningen däremot är sagolik














~

Nessun commento: