giovedì 10 febbraio 2022

Kvinnans frihet og nöjdhet

 


 

oavsett hvad, är det varje kvinnas rätt

att få vara nöjd, att blifva nöjd

 

oavsett hvad, är det allas våran plikt

att försöka så ske, oavsett hvad

 

 

så bör alla kvinnor få ha det tycker jag, alla era innersta önskningar bör bejakas og utlevas, ni bör vara helt fria att leka, utforska, dyrkas, älskas, vara gudinnor, men ändå få total og trogen kärlek, förhållandets trygghet, samt mycket mer

 

Bara själva faktumet att du säger att det är din dröm, gör att det skulle vara faktiskt reellt för dina partners att totalt efterleva det. Fort en kvinna vill något, önskar något, så bör detta bejakas totalt.

 

egentligen tycker jag att hela samhället bör inriktas på er, att ni skall ses som heliga og bli juridiskt betraktade som gudinnor, att ni äger allt, att vi män arbetar för er, för eran skull, för att ni skall kunna njuta fullt ut, att ni skall kunna kräva samt begära vad ni vill, allsmäktiga helt enkelt.

 

Vårat värde ligger i hur mycket njutning vi kan alstra hos Er, erat värde ligger i att ni existerar og är gudinnor. Det är alltid ni som bedömer oss, ni har alltid fullständig frihet att kräva vad ni vill. I mina ögon så är det bara kvinnan som har rätt till precis allting, fort en önskan kommit i en kvinnas sinne så är det något som bör tillfredsställas, oavsett vad detta är. Våra mansliga energier skall utan undantag fokuseras på Er.

 

över till sexet

 

även om jag älskar att penetrera själv, även om det är till kvinnans njutning intill orgasm likväl, så är det faktiskt inte mina favoritsexställningar

 

högsta mentala njutning får jag när du som kvinna haft en sagolik extas i inte sjunde, utan nionde himlen, av en eller flera andra män, men sen efter han är klar så spretar du stort samt brett låtandes min tunga febrilt avsmaka dina gudinneliga njutningssafter, länge. Ju blötare du blivit av hans eller deras fallosar, ju bättre är det. Det är ju även väldigt symboliskt, att du är gudinna.

 

Vissa kvinnor vill ju även sätta sig över ansiktet så att jag som man endast kan andas samt slicka dina gudinnesafter. Det är mäktfullt å spirituellt.

 

eller, när du som kvinna har den andra mannens fallos i dig vaginalt, bakifrån, samtidigt som jag som man oralt stiumlerar din klitoris, så att du får dubbel stimulans. Så vitt min erfarenhet säger så är detta det absolut skönaste för kvinnan.

 

eller när du som kvinna är i extas av den andra mannens fallos, samtidigt som du har ett stadigt tag med handen om min extremt bultande eregerade fallos, samtidigt som vi tittar varandra djupt i ögona där jag förklarar min fullständiga kärlek å dyrkan, inför dig, där du älskar mig tillbaks

 

det är himmelriket

 

det är även extremt upphetsande för mig som man om - exempelvis - du som kvinna kommer hem efter en helg med din älskare og resa till Paris, eller bara vildsint sex, för att sedan låta mig avsmaka, penetrera, dig, eller bara massera dig, samt på alla övriga vis, visa min totala dyrkan samt åtråhet

 

det är paradiset

 

ock precis som vi sa, det blir slentrina för kvinnan om hon bara får avnjuta en man, kvinnokroppen, hennes sinne, är långt mer komplexare än en man, hon behöver samt kräver variation, hon kräver og behöver vårat allt - det kan handla om allt från att olika män har olika teknik, olika storlekar, eller ser olika ut, oavsett vad så måste kvinnans lustor, hennes önskningar, uppfyllas et tillfredsställas

 

det får inte finnas några begränsningar, en kvinna måste få avnjuta hur många hon vill, jag som man blir bara kåtare å kåtare, ju mer du som kvinna njuter, vi bör fullständigt bejaka detta. Jag skall vilja slicka dig direkt efter du haft en annan fallos i dig, i min egen trånandes extas.

 

det är paradiset og himmelsriket

 

det viktigaste är att din njutning bejakas, att den alltid stegras, så att du alltid njuter mer

 

väldigt många kvinnor begränsar sig tyvärr, det är därför många kvinnor mår mentalt eller emotionellt dåligt

 

kvinnors sensualitet, sexualism, njutning, samt tillfredsställelse, får aldrig förhindras eller begränsas på något vis, särledes inte av försunkiga moraliska skäl, som bara finns där för att fängsla kvinnan

 

även om kvinnor är i förhållanden så är det av högsta njutningsskäl viktigt att kvinnan är fri att avnjuta hur många hon vill, fritt, när hon vill, jag som man bör helhjärtat bejaka detta

 

inte minst för att kvinnan annars upplever det som slentrian, hon behöver variation, hennes önskningar ock lustor bör tillfredsställas

 

det är precis lika viktigt att mannen i förhållandet är totalt trogen og lojal, det säger sig själv i hans dyrkan av henne som gudinna, men även av den solklara anledningen att kvinnor för sin mentala tillfreddställelses skull behöver mannens fullständiga trogenhet, fullständiga åtrå, fullständiga hängivenhet. Om han fallerar på detta så älskar han inte henne tillräckligt.

 

det blir ett heligt förbund, där båda parter helhjärtat bejakar, betjänar, understöjder, og behagar, kvinnan

 

den trogna mannen tjänar på detta med, när han ser i hennes ögon, när han rör hennes hud, när han avsmakar hennes safter, eller, när han själv får få sin fallos i henne, får han del av hennes extasförda euforiska njutning på ett helt annat högre plan än vad som annars är fallet

 

kvinnan bör behandlas som gudinna genom hela livet,

kvinnan bör få precis allting hon vill
















~


Nessun commento: