lunedì 26 marzo 2018

Celibatiserad cuckold

 
Oralsex får du enligt din önskan beordra precis så ofta samt precis så länge du vill, under hvilka omständigheter eller situationer du än så önskar. Du kan precis ha ridit av någon annan för att sedan direkt sätta dig på min mun. Eftersom du vet att jag mer än något annat älskar det så kan du ju även retas med det, ett sätt är ju påtvingad celibatism där du naturligtvis avnjuter för fullt andra men ej ens låter mig smaka dig med munnen, under en stund. Min säd får så ej heller spillas under denna celibatism, du äger ju hela min sexualitet. Min åtlydnad ock underkastelse måste va hundraprocentig, men ej ens det räcker. Du kräver alltid mer, en Gudinna blir aldrig mätt, dina behov måste tillgodoses.















~
 

1 commento:

Unknown ha detto...

Som jag sprallade o sa till katten igår - "om du tycker jag är retsam nu....så är det här bara början..." ;p