domenica 8 settembre 2024

Låt kärleken tala till punkt

 

 

men

 

jag tänkte på dig inatt, på vår special deal. jag vet ej om jag vågar säga den här men jag gör väl så ändå, har ju ändå skrivit den så många gånger, du vet, jag älskar Dig. det är ditt innersta, din själ, ditt sinne, ditt Jag, jag så faller inför, som jag älskar så jag går i bitar, eller smälter för, när jag ser det där via ögona dina. jag kan titta in i dem i en evighet, för det är evigheten som jag ser, där i dig, gudinnan Dig.

 

jag skulle egentligen skriva mer, säga mer, men just inatt, så är jag bara där, där i dig, i själarnas möte og njutning, vi talom själarnas tunga via munnarnas öppning.

 

men efter kyssens stund är över så vill jag så ärligt göra klart för dig att min kärlek sitter så djupt samt är så själsligt betonat, precis som din, att jag i mitt innersta inte på något endaste vis önskar försaka dig något, något som du vill eller behöver, om jag hade så gjort hade jag mått dåligt i mig själv.

 

jag vet att en sak du behöver är att känna dig speciell, hvilket du i salig mening är, det är en sak jag gör allt för att du skall få känna, du är den endaste för mig, både fysiskt o mentalt. min själsliga og fysiska orgasm är bara din att få, något annat hade varit onaturligt då du är gudinnan i mitt liv, o genom detta blir jag uppfylld i mig själv, utav Dig, den jag älskar genom hela min essens.
















~

Nessun commento: