mercoledì 5 giugno 2024

Din makt

 

jag älskar att bli riden, då det ger dig full makt – precis som det ska va. Samtidigt som jag ju får beskåda skönheten Dig fullt ut. En Gudinna som du måste ha maximaliserad og absolut total makt över allt. Det får inte finnas någon som helst begränsning för dig utan du beslutar allsmäktigt över allt med bara hänsyn till det du önskar hänsynstaga.

 

Det är inte behövligt, men om det ger en symboliskt mervärde så är det givetvis bara att spänna fast mig, du får ändå göra vad du än så vill. Det enda jag ska kunna göra är att tråna ihjäl mig, varenda sinnesnerv i mig skall inriktas mot dig. Du får utnyttja din makt på hvilket sätt du än behagar.

 

Som gudinna så är du det enda som existerar, du är hela skapelsen, du äger även makt över hela skapelsen. En gudinna äger hela kroppen, sinnet och hela själen hos sin dyrkare, og du gör vad du behagar över detta, varje andetag jag tar står jag i skuld till dig, varje bloddroppe i min kropp är din, således bör ståndet stå alltid, precis oavsett vad du än gör eller beslutar.

 

Oralsex får du enligt din önskan ju beordra precis så ofta samt precis så länge du vill, under hvilka omständigheter eller situationer du än så önskar. Du kan precis ha ridit av någon annan för att sedan direkt sätta dig på min mun. Eftersom du vet att jag mer än något annat älskar det så kan du ju även retas med det, ett sätt är ju påtvingad celibatism där du naturligtvis avnjuter för fullt andra men ej ens låter mig smaka dig med munnen, under en stund. Min säd får så ej heller spillas under denna celibatism, du äger ju hela min sexualitet. Min åtlydnad och underkastelse måste va hundraprocentig, men ej ens det räcker. Du kräver alltid mer, en Gudinna blir aldrig mätt, dina behov måste tillgodoses.

 

Det bästa är om du alltid har flera att välja emellan, varje dag, där du åtrås maximalt av dina dyrkare, där vi alla alltid gör allting för dig, där du äga rätten att göra precis vad du vill, både med dig själv som med oss.

 

Det är som i ett universum, en entitet, där du är hela själen samt hela centrumet. Allting är tillhörigt Gudinnan, allting skall fokuseras till henne, dina behov tar aldrig slut utan utökas bara skolandes tillgodoses maximalt.

 

Vi män ärom skapade i endast ett syfte, att betjäna, belycka, samt giva njutning, åt Er. Ni är självaste målet, det högsta möjliga og enda allenarådande, alltet. Eftersom samhället just nu inte är anordnat så får man skriva ett kontrakt där detta klart stipuleras. Matriarkatet är det naturliga, både på samhällsnivå som på familjenivå, ett divint matriarkat där du som Gudinna skall vördnas totalt. På familjenivå måste det vara så att du som Gudinna har absolut makt gällande precis allt över oss dina dyrkare.

 

Förutom i skrift som bevittnas av dina vänninor så bör jag där samtidigt naturligtvis besegla det via pussning av dina fötter samt verbalt framföra en trohetsed om din allenarådning. Inför dina vänner ska det edföras att om jag på något sätt är motstridig mot dig har ni alla rätten att avliva min skepnad, en rätt du naturligtivs alltid besitter.

 

Den här kollektiva bevittningen et kollektiva straffrätten är viktig då det både symboliskt ock aktivt gör mig till hundra procent dig till lags. Som en garant om jag icke skulle vara det självmant.

 

utifrån min synvinkel är detta bara saligt. Det är självaste sanningen om hur man bör leva, där jag till fullo får möjlighet att ingå i en Gudinna biståendes henne, är för mig som att befinna mig i ständig eufori. Och därför är det ju viktigt att du har makt över denna eufori, så att du för att mentalt njuta av denna din makt även kan ta bort min delaktning i dig om du så önskar, när og hur länge du än vill.

 

Under alla omständigheter är det så att kvinnan har en absolut rätt till precis allt. Det är bara kvinnan som räknas, det är bara kvinnan som existerar, det är bara kvinnan som har ett värde. Världsalltet är skapat utav energier där du som gudinna är centrum av livskraften.

 

Det är därför du känner att du är så egoistisk, det är för att du är bestående utav Alltet, du är Alltet.

 

det är därför jag inte kan släppa mitt stånd för dig

du är en drog



















~

 


Nessun commento: