mercoledì 5 febbraio 2020

Presentation

 
jag är aristokrat, högutbildad, med välansett arbete, välbeställd
jag är författare og poet, samt gentlemann uti fingerspetsarna

jag är kärleksfull, genuint snäll, humoristisk, glad og livsbejakande

jag ser kvinnan som gudinna önskandes dyrka, hylla, vördna henne, på alla de sätt og vis
låta hon va epicentret utav mina känslor, mitt tänkande samt görande

hon sätts först på alla plan

jag är trogen, lojal, riktandes all min kärleksenergi åt henne
jag har en extremt stor sexaptit, men älskar att bara ge

jag gillar sexuellt frigjorda gudinnor, som kräver mycket
ej allenast min trogenhet, utan även sin egen frilevning

i älskogssamanhang så är jag öm, kärleksfull, smekfull
extremt åtråfylld, i var stund

slickning är min preferens, jag kommer ganska fort, då jag åtrår för mycket
men å andra sidan kan jag komma om og om igen, då jag åtrår innerligt

jag gillar om du vill ha mer
jag förstår att en man ej kan uppfylla alla dina attraktioner

att livet bär mer

om du når högre extas vid vildare hårdare sex

så bejakar jag att du skall få ha fler
så ofta du bara vill

jag åtrår, smeker, slickar, Dig
gärna både före, under samt efter

jag älskar att ge
du får såleda gärna ta
















~
 

Nessun commento: